Анкета - 2

Анкета - 2
жеке
блог

Сәлеметсіздер ме,  Массагеттіктер..! Менің де негізі Массагетке тіркелгеніме көөп уақыт болған. Алғашқы жазбаны енді ғана жазып отырм. Қазір Массагетте Анкета жазу Мода болған ау дим .. Қалжың.. Сонымен Массагеттің кезекті жазбасы өзім туралы..!

Өзім жайлы қысқаша мәлімет: Мен 1998 жылы 12 қарашада дүниеге келгем. Негізі Массагеттегі анкетаға өтірік жаза салғам  1995 жыл деп... Есімім - Райхан. Бойым - 161см. Салмағым - 54кг. ОҚО бір ауданында тұрам.. Мінезім ашық жарқын, қарапайым қызбын. 

Хобби: Агент, ғаламтор, Массагет ақтару. Кино көру. Сайттармен фотоларды сәндеу

Қай елге саяхат жасағың келеді: Голливуд и Болливуд. Жалпы кино өнеріне қатты қызығам

Сүйікті әншің, әртісің, саяяаткерің (былайша айтқанда кумир) неге ол адам? Әншілерден кумирім Қайрат Нұртас. Әндерінің барлығын жақсы көрем, әнді күшті орындайды. И қазақша рэпті жақсы көрем, рэперлерден кумир Шохан, Шыңғыс, BaGi Baller негізі көөп қой.

Сүйікті кино: Қазақ киносында сол хитке айналған Мың бала. Сосын Сенің күнәлі періштем, Жел қызы, көөп кинолардың аты есіме түспей тұр. Ал шет елден Джимм Керри мен Джеки Чанның түскен бүкіл киноларын ұнатам.. Сосын соңғы кездері Сумерки Сагасы қатты ұнап жүр.. Сол үшін Роберт Паттинсонға (Едвард) фанат боп жүрм.. Негізі фантастикалық, комедия киноларды қатты жақсы көрем...!