Өзім туралы!!!

Өзім туралы!!!
жеке
блог

Өзім туралы айта берсем өте көп гой...

Сондықтан тек қысқаша қана айтайын.Атырау қаласы Махамбет ауданы Алға селосында тұрамын.Мен массагетке келгелі көп болған жок шамамен 3-4 ай болды кездестіргеніме бірақ осы 2 айлықта ғана тіркелдім.Массагет керемет сайт екен жаңалықтарды бейнебаяндарды көбіне соларды көремін!!!Массагетке келгелі көп адамдарменде танысып улгерген жоқпын...Маган білмегенімді үйретерсіздердеп ойлаймын...

           Мен 1999 жылы 2 ақпанда туылдым қарапайым отбасында турамын бауырларым бар.Алға қойган мақсаттарым көп...

        Мінезіме келер болсақ тек ашуланымын бірақ тез ұмытып кетемін көп кездерді шыдамсызбын адамдар, көпшілік орталарды жақсы көремін.Қараңғы бөлме әсерлі музыка көп ұната бермеимін.Жалғыз қалғанды да дәл солай ұнатпаймын.Көбіне ұстаныммен өмір сүремін оданда қатты жалығатын кездерім көп болады.Ренжіген,көңіл күйім мүлде жок болған кездері ақ парақпен тілдесемін.

          Махаббатқа келсек махаббатқа сеніңкіремеймін,ол ешқандай жігітпен жүрмеймін деген сөз емес...

          Көбіне класстастар достарым арасында унемі қуанышты жүремін достарымның қалжындап айтқан кейбір ауыр сөздерін көтере білемін оларға ренжіп қалатын кездерім өте сирек. Қазір 8-сынып оқушысымын мінезім өзім туралы айтқанда сүйікті естерімдіде айта кетейін.Мен кәсіби суретші болмасамда сурет сала бергенді ұнатамын,фотоға тусірігендіде өте жақсы көремін түсіріп қана қоймай көбіне өзім түсемін...

         Ашық түстеді жақсы көремін мысалға: жылтыр ақшыл көк,ашық қызыл,сары. т/б ашық түстер ұнайды...

         Сіздерді өздеріңіз жайлы айта отырыңыздар...!!!