Өмірдегі Сартай батыр туралы не білеміз?

Өмірдегі Сартай батыр туралы не білеміз?
жеке
блог

 

                Қазақ халқының жоңғар шапқыншылығыны қарсы ерлікке толы күресін суреттейтін режисер Ақан Сатаевтың "Жау жүрек мың бала" фильмін бәріміз көрген болармыз. Қазақ фильмде Жаңғырған дала аңызымен есте қалды. Көптен бері блогқа ештеңе жаза алмай жүргенмін. Бүгін сәтті туып отыр блог жазудың.

 Дәл осы    "Жау жүрек мың бала" фильмінде басты рөлдерде: Асылхан Төлепов, Аян Өтепбергенов, Құралай Анарбекова, Әлия Телебарисова, Артур Төлепов. Осы актерлер ішінен Асылхан Төлепов жайлы сыр шертейін.

Асылхан Төлепов:1992 жылы (мерген) 21 мамыр күні (егіздер), Ақтөбе обылысы, Ойыл ауданы, Жетікөл кеңшарында дүниеге келген. Әкесінің аты Сайлау (жеке кәсіпкер), анасының аты Салтанат (үй шаруасында).Ағасы Артур, Асылхан және қарындасы Айдана.4жасында Алматыға көшіп келеді. Мектеп бітірген соң (2008), Т.Жүргенов атындағы өнер акедемиясына оқуға түседі. Жау жүрек мың бала фильміне 2010 жылы 3 курс оқып жүрген кезінде түседі.

Асылханның көптеген қыздардың арманы екені белгілі.Жалпы өзім Асылханмен mail.ru v kontakte fasebook сынды сайттармен доспын.(деп мақтанып отырсан, йә)

Ақыны: Мұқағали Мақатаев.

Актері:Досхан  Жолжақсынов, Берік Айтжанов.

Режиссері:Ақан Сатаев, Ридли Скотт.

Кітабы:І.Есенберлин "Алтын құс"

Тағымы: Асылған ет.

Сусыны:қымыз, шұбат, сүт.

Ұстанымы. "Еңбек етсең ерінбей,

               Тояды қарның тііленбей". 

Асылхан Төлепов: "Жыл есімі"."Құлагер"ордені марапатталды.

 

 

 

                      Асылхан Төлеповтың түсірілім барысында қызық оқиғасы. 

Қапшағайда "Алаш, Алаш!" деп аттандап, Аңырақай шайқасында аттанып бара жатқан көрініс түсіріліп жатқан.Көпшілік сахнада қапшағайлық бір топ жігіттер. Оларға режиссер: "Сіздердің алдарыңызда үш басты кейіпкер тұр. Олардан оза шаппаңыздар",-деп ескерту жасады. Атқа мінген соң қай қазақты болсада делебесі қозбай ма!? Біраздан соң  киноны өмірдей қабылдап кеткен әлгі жігіттер бізді ұмытып біресе алдымызды кесіп өтсе, бірде "Давай,Давай!" деп айқайлап жіберді.Соның кесірінен бірнеше дубль қайта түсірілді.Сөйтіп,  қайта тағы да дубль  басталды. Бұл жолы қапшағайлық жігіттер режиссердің бүкіл ескертпелерін ескерген еді.Бәріміз "Алаштап" шауып келе жатырмыз. Сол кезде соңымда келе жатқан Ілияс рөліндегі Артур "Сартай, Сартай!" деп айқайлауы керек еді..Сөйтсек, ол байқамай бар даусымен "Асылхан, Асылхан"! деп айқайлап,  әдемі дубльді тағы бір бұзғаны бар.