Мыкеңнің ойлары! (таңдаулы)

Мыкеңнің ойлары! (таңдаулы)
жеке
блог

Қыздар әдемі болу үшін,таң ертең ерте тұрып алып,айнаға қарап, беттеріне опа-далаппен әдемі қыздың суретін салады екен...

 

-Қазіргі жігіттер депутат сияқты,басында "күйемін,сүйемін,өлемін,уйленемін" деп алып,соңында құлақтан теуіп лақтырып кетеді.
-Дұрысқой!Депутат деген халықтың адамы,ол әркіммен жұмыс істеу керекқой.

 

Жұмыртқа көтере алмай жүрген бір тауық,дүкеннен төрт жұмыртқа асырап алыпты.

 

Бес түлік малға "шөп" сатамын,стаканы төрт жарым мыңнан!

 

Жаратушы тұрғанда жаралғаннан не сұрайсың?

 

Айнаға қара, сонда оңбағанның дәл өзін көресің...

 

Депутаттардың айтуы бойынша барлық ақшаны еңбекпен табу мүмкін емес екен...Бір бөлігін бәрібір жымқырып қалу керек...

 

Бұрын Депті мен Бопты бопты.Депті Боптыға "үйленейік"- депті,Бопты Дептіге "бопты"- депті,сонымен Депті мен Бопты бақытты бопты!

 

Тау басында трәктір,
Бұрандасын бұрап тұр,
Бұ заманның қыздары,
Жігіт іздеп жылап тұр!

 

Әйел - чемодан!Алып жүру ауыр,тастап кетуге қыймайсың...

 

Жемесең де май жақсы,
Үйге қонбаса да бай жақсы.

 

Атадан жақсы ұл туса,жақсыға әкеліп қояды,
Атадан жаман ұл туса,"косякқа" тығып қояды.

 

Статистикаға сүйенсек 80% қыздар жігіттермен сүйіскенде астыңғы ернін тістейді,енді осыны оқыған 100% пайыз қыздар ойланып отыр "тістедімба?!тістемедімба?!" -деп.

 

Құдай әйелді жаратып болғансоң қарап тұрып:"ештеңе етпейді,боянып алады" деген екен.

 

Сабақтан қашып кеттіңбе?Алаңдама,ертең тағы болады.

 

Мен қыздармен үш айдан артық жүре алмаймын,өйткені аяғым шаршайды.

 

-Футбол деген не?
-Футбол деген - миллиондаған кедейлердің еріккен 22 миллионердің ермегіне қарауы.

 

Егерде Қазақстанда жемқорлардың қолын шауып тастайтын болса,парламентте отырғандардың бәрінің алдында дауыс беретін кнопканың орнына педаль тұратын еді.

 

Егер бұл "өмір" жақсы болса,дүниеге келгенде жыламас едік...

 

Жігіт қызға:
– Сен сондай… сондай сұлусың!
– Бұл не, алдын ала ойластырылған комплимент пе, жоқ байқаусыз айтылған шындық па?
– Сәтімен келген қалжың ғой.

 

Тойға дейінгі жағдай: 
Жігіт: - ура, бұл күнді қанша күттім а.? 
Қыз: - мүмкін кетуім керек шығар.? 
Жігіт: - оны ойыңада алма! 
Қыз: - мені ұнатасыңба? 
Жігіт: - әрине, жаным. 
Қыз: - менің көзіме шөп салғансыңба? 
Жігіт: - ешқашан! 
Қыз:- ерінімнен сүйесіңбе? 
Жігіт: - иә, әрине. 
Қыз: - маған қол көтересіңбе? 
Ал тойдан кейінгі жағдайды диалогты төменнен жоғары қарай оқыңыздар!

 

██████████████ тиынмен қырып тастап статусты оқыңыз)

 

-Жаным сен қазір не киіп жатырсың?
-Қызыл түсті ішкиіммен.
-Ал анығырақ айтқанда?
-90% жүн және 10% синтетика!

 

Группаласыңның "менде ештеңе оқыған жоқпын,қорықпасайшы" деген сөзіне не жетсін.

 

Сіздерде микроволновкаға " ия,ия келе жатырмын дейсіздерме?!"=)

 

Бұл статус үйіне келіп компты қосып,ол қосылғанша шешініп,әжетханаға барып,жейтін бірдеңе алып қайта оралатындар үшін!

 

Статустарды күнде оқып тұру мақсатында мына сілтеме арқылы өтіп жазылып қоюға болады http://vk.com/mykedeit