Қызықты сұрақтар жауаптары (эстафета)

Қызықты сұрақтар жауаптары (эстафета)
жеке
блог

Жалпы эстафета ретін бұзып жазғанды ұнатам :). Бұзақ болған ұнайды өзіме)). 

1. Егер уақыт машинасы болса, қай жылға саяхаттап, қай оқиғаны түзер едіңіз? 

Ылғида бір уақытқа қайтқым келетін, қазір ойласам оның мағынасы жоқ екен. Өмір солай жазылған, демек бұйырмаған. Сонда да, балалығыма қайтар ем қуана-қуана мектептегі күнге оралғым келеді. Алаңсыз сырғанақ теуіп, көшеде қыздармен ойнағым келеді. 

2. Ең жүйкеңізге тиетін не? 

Туалетке кірген адам неге өзінен кейін суды ағызып кетпейді осы а? Таксистер неге машиналарын таза ұстамайды? Таксистерде неге ылғи майда болмайды? 

3. Егер "Джин" келіп, үш тілегіңізді айтыңыз десе, қандай тілек айтар едіңіз?

 

Мындай джин келсе онда шемімке ғана әкеледі ғо, онда керек емес ))). Қандай джин келсе де үш тілекте жанұяма қатысты болатынын қазірден біліп тұрмын)). Мультиктер де көрсетеді ғой, джиндарда орындай алмайтын тілек бар деп. Так что, бұйыртқаны болады. 

4. Сіз ұнататын жұлдыз бір қасықпен тамақ жеп, сол қасықты жумай сізге берсе, сол қасықпен тамақ жей аласыз ба?

Ренжімеңдер, жұлдыздармен ауырмаймын. Қасығын берсе, өзіне жай ғана "рахмет" деп қайтарып беремін жыным ұстап тұрса енді бетіне де кетіп қалуы мүмкін негізі ))) 

5. Қалаған үш елге тегін барып қыдырып келуге мүмкіндік болса, қай елге барған болар едіңіз?

Нью-Йоркқа, Токиоға, Сеулге барғым келер еді. Көрмеген елдерді аралағым келеді. 

6. Ең жақсы көретін афоризміңіз?

Өмір де бәрі өткінші; бұйырған кетпейді, қуған жетпейді. "Все будет хорошо"- русское радио

7. Жұлдыз жорамалға сенесіз бе?

Мадлен деген жұлдызшы подружкам бар соған сенем :). 

8. Сіз темекі шегіп тұрсыз, артыңыздан әкеңіз келіп қалды. "- Ұлым/қызым, мұның не?" деді, не істер едіңіз?

Анда-санда осындай боп тұрады енді, - деп күлермін. Жо-жоқ, папа сіз де шегесіз ғой

9. Сізге таңдау келіп қалды: туысқандарыңыз және махаббатыңыз. Кімді таңдайсыз?

Ата-анама қатысты болса, сүйіктім таңдау жасатпайды деп сенем. 

10. Сіз әншісіз, концертте үлкен сахнада ән айтып жатырсыз. Кенеттен құлап түстіңіз, сіздің әрекетіңіз?

Бетімді басып, залдан жүгіріп шығып кетермін деп ойлаймын қазір. Негізі ондай менде болған мектепте оқып жүргенде. 3- сынып кезінде концертке қатысқанбыз, мен құлап қалдым. Тұра салып ары қарай әнімді айта бергем ))) 

Эстафетаны кезексіз жазғандықтан да кез-келген қисық сұрақтарыңызды қойыңыздар жауап берем). Тым серьезно жауап беріп қойған сияқтымын ғо)).