Қызықты сұрақтар эстафетасы жалғасы...))

Қызықты сұрақтар  эстафетасы  жалғасы...))
жеке
блог

 

1. Егер уақыт машинасы болса, қай жылға саяхаттап, қай оқиғаны түзер едіңіз? 

Жоқ  ешқандай оқиғамды түземес едім,  өмір  сонысымен  қызыққой.

2. Ең жүйкеңізге тиетін не? 

Ең жүйкеме  тиетің  нәрсема, бір  жаннан  өзімсіңіп  ақыл-кеңес  сұрасан, кейін  өзіне былай  деп  жауап  бергендері  жүйкеме  тиеді анда-санда. «Өзің  білші» деген.

3. Егер "Джин" келіп, үш тілегіңізді айтыңыз десе, қандай тілек айтар едіңіз?

 Бірінші айтқанымды орындайтын,  ұшатың   кілем  сұрар  едім, ұшып  жүріп  әлемді  аралар  едім.Екінші тілегім  барлық жердің  тұрғындары  қазақ  тілін  100%  білсе  екен деп  тілер  едім. Үшіншісі «Джин  брат  ана Кореяны  көргісі кеп жүрген aна Кореяны көргісі кеп жүрген Массагеттік достарымды ұшатын кілемінмен апарып кел . қайта оралғасын шаршаған шығарсын  енді  құмырана  кірде  демал» деп өтінер едім .)

4. Сіз ұнататын жұлдыз бір қасықпен тамақ жеп, сол қасықты жумай сізге берсе, сол қасықпен тамақ жей аласыз ба?

Жегенде  қандай қайта  сол  қасығы  үшін  сол  «жұлдызға»  ризашылығымды  жаудырар  едім))

5. Қалаған үш елге тегін барып қыдырып келуге мүмкіндік болса, қай елге барған болар едіңіз?

Гавай  аралдарына, Индонезия  аралдарына,Багам   аралдарын  аралап  қайтар  едім,  осы  аралды  мемлекеттер  қатты  қызықтырады.))

6. Ең жақсы көретін афоризміңіз?

«Жақсы  адамнаң  өзіне  керегін  алда ,керек емесін  жойып  отыр!» «Қандай  жағдай  болсада  тауын  қайытпасын, бәрібір  бір  жолы  болары  анық»...

7. Жұлдыз жорамалға сенесіз бе?

Анда-санда  оқып  қалып  жатамын  қызығып  салыстырамын, кейде  соғады!Қызық  үшін  оқимын!))

8. Сіз темекі шегіп тұрсыз, артыңыздан әкеңіз келіп қалды. "- Ұлым/қызым, мұның не?" деді, не істер едіңіз?

Әкемнің  қабақ  шытқаны  жетіп  жатыр, келесіде  қайталамайтын  боласын!

9. Сізге таңдау келіп қалды: туысқандарыңыз және махаббатыңыз. Кімді таңдайсыз?

Ол  қандай  таңдау  екен а???)

 10. Сіз әншісіз, концертте үлкен сахнада ән айтып жатырсыз. Кенеттен құлап түстіңіз, сіздің әрекетіңіз?

Ең  бастысы  плюспен  айтып  жатқаным  білінбесе  болғаны.))

11.***АКА*** ханымның сұрағы:::

"Сүйіктіңізбен шаңырақ көтердіңіз делік. Ата-аналарыңыздан бөлек тұрудасыз деп ойлайық. Бір қызығы, жарыңыз бір үйдің еркесі, үй тірлігін мүлде жасау білмейді. Тіпті үйренуге ынтасы жоқ, өттте ерке, дайынға үйреніп алған. Қайтпексіз?!"

Алла  сақтасын мынадай қыздан, енді  осындай  жағдай  болып   жатырса  анамның  қасына  бір  айлық курсқа  оқуға  жіберер  едім.))

Менің сұрағым: Жақын  досын  қиын    жағдайға  тап  болады, бір  адамдар  сенің досына  өтірік  жала   жабады ,оның ата-анасының  қалтасы  осынша  ақшаны  қалталары  көтермейді  ,ақшаны төлемесе ұзақ  мерзімге  отырады,өзіңінде  қалтасы көтермейді,сол  ақша  сізде  бар,сол  үшін  сізден  көмек  сұрайды?Сіздің әрекетіңіз?

Эстафета  таяғын  ұсынған атастырылған ***АКА*** ханымға  көп  рахмет! Мен  таяғымды  Данагүл  Әмірге ұсынамын!Сәттілік!