Жігіттер неден қорқады?!

Жігіттер неден қорқады?!
жеке
блог

Ә дегеннен-ақ "жігіттердің қорқатын несін түгендеп отыр" деп үлгерген боларсыздар))) Жә-жә олай емес,,,Адам баласы сезімнің құлы болып кететіні хақ қой,,Жүрек шіркін "сол бір" адамды көргенде ақылдан жырақтайды. Алайда қыз бен жігіт сезімдерінің ұшқынын байқағаннан-ақ ерекше күйді сезіне бастайды ,,,иә иә бір-біріне деген. Бірақ осы тұста біз қыздар кетәрі емес екенімізді білдіре бастағанда серілеріміз былайша айтқанда қуа бастай ма деп қалдым,,,Бұл үшін сөге көрмеңіздер,серілер. Десек те, соңғы кезде иә иә соңғы кезде бұл көрініс жиі қайталануда. Ұнатар қызға әдемілеп сезімін білдіріп, қыздың да "взаимный" жүрек қағысын білген соң жігіттер неге қарым-қатынасты анықтауға  дәлірек нақтылауға асықпайтындарына таң қалам....Әлде мойныма асылып,жабысып алады деп қорқа ма?! Үйткеннің өзінде неге сезімінің ұшқындары бүр жара бастағанда білдіріп, жүрек шіркінге "үміт " беріп қояды...Жігіттер, біз тұрмыс құруға асықпаймыз! Естеріңізде болсын! Біз уақытымызды босқпа сарп еткіміз келмейді. Себебі үміт пен күдік қатар келгенде күдіктің күші басымдауы әбден мүмкін. Себеп те кінә да сіздерден. Ақтай алмаса "ұнатам" деген әдемі сөзді айтпау керек. Біздер арманшыл келеміз ғой. "Маған осы араласқанымыз ұнайды несі бар" деп шығатындар да жоқ емес....қыздарға бұдан асқан ауыр сөз жоқ шығар..Сезімді ашық білдіруден,қыздарды күтуден қорықпаңыздар дегім келеді. Сіздер асықпған арбамен қоян атар деп жүргенде "пысықайларға" тап болып, солардың бағына "сүйіктілеріне" айналып кетуі ғажап емес . Мені күтеді сүйеді  деп ыңғай танытудан 1,0 болып қалмасын есептеріңіз. Нәзік жандылар өз сезімдеріне тұрақты әрі күте де шыдай да біледі..Алайда соны өз пайдасына шешіп сағызша созып,қатынастың мән мағынасын жоғалтып кінәні қыздарға артатын жігіттер жоқ емес. "Е бар емес, е жоқ емес" деген сөз сіздерге қатысты айтылып жүрмесін. Сезіміміз шынайы болсын. Оны ары қарай білдіріп,"сөзбен ғана емес" іспен де дәлелдеп нүкте қоя білетін сері қашан да ұтығандар қатарына кірмеген. Созыыыып кеткен болармын ,Өзімнен басқа ешкім ұқпаса керек ықықық Бұған себеп те жоқ емес. "Бастан өтпей білгіш болу" бізге жат қой,,,өтті, көрдім, қиналдым,миым ашып,басым "тоңды")))))))

Ендеше, қыздарды көп күттіре бермеңіздер! "не рыба не мясо" мақалы ына сай тірлік жасамайық,Жігерлі болайық қорықпайық.Қорықпасаңыздар "шешімді тееез қабылдағыш болайық,Ең бастысы ақылмен. Лүпілдеген жүрегі не сезерін білмейсіздер ғооой,,,Сүйіктіңізді қуанта біліңіз және өз шешіміңізбен мақтанаарлықтай болыңыз. Нәтижесі жоқ емес.