Кезексөз: Ұшқынның бір жылдық қорытындысы :)

"Бәрін бірдей иемдену мүмкін емес. Бір нәрсені бағындырсаң... Жә, екі нәрсе делік. Бұл тіпті керемет. Ал ештеңеге жете алмай жүргендер қаншама?"

В. Токарева

Анараға эстафета бастағаны үшін рақмет айтқым келеді. Кеттік пе? ))

Жылдың цитатасы: "Есесі қайтпас еңбек жоқ", "1 пайыз талант, 99 пайыз еңбек", "Басты бәле тілден", "Ты имеешь право на свое мнение, но высказывать его не обязательно"

Жылдың ең үздік танысуы:

Блогқұрылтайда блогшылармен танысуым, Массагеттің барлық тұрғындарымен танысуым.

Жылдың үздік тағамы:

Картоп

Жылдың үздік сусыны:

Диззи

Үздік кеш:

Күн ұясына батып барады. Қалай батып барады екен? Биік ғимарат күнді көрсетпеді. Қап... Ауылда болғанымда ғой... "Мен..." Таныс үн. "Иә, мен...". Жүрек түбінен толқи шыққан секілді. Әдеттегіден өзгеше естілді. "Мен сені сүйеді екем..." Бекер налыппын. Күнді көре алмағаныма. Менің күнім қарсы алдымда тұр екен... 

Осы жылда ашылған қызығушылық:

Таңертең ұйқыдан тұрып, жұмысыма жүгіремін. Шынымен ерекше ықыласпен жүгіремін. Өйткені, жұмысымды жақсы көрем. "Қандай қызметкер болады екенмін?" деп студент кезімде бір сәт болсын ойланып көрмеппін. Бітпейтін дәрістер жалғаса беретін сияқты болып көрінетін. Ал қазір осы жұмыста өмір бойы жүретін сияқтымын. Әлбетте, сандырақ дерсіз. Қалай болғанда да, менің хоббім жұмысыма айналды. Осы жолды оқып отырған сізге де мен сияқты сүйікті жұмысыңыздан ләззат алуыңызды тілер едім... Қызығушылығым - Массагет... 

Орындалған арман:

Балалық шақта өзімді қалай елестетсем, дәл қазір бәрі біртіндеп солай болып келеді. Ойларым шындыққа айналып жатыр, айналып жатыр. Мен барлық нәрсе өз қолымда екенін ұқтым. 

Рухани өзіндік жаңалық:

Тәуекелге барудан қорықпау керек! Болдым, тойдым деп бір орында тұрып қалмаған дұрыс. Бір тұтам ғұмыр алақанға сыйып кетеді екен. Уақыт адамның дегеніне бағынады екен... 

Үздік әнші:

Джастин Бибер

Үздік фильм:

"Любовь невозможна"

Үздік жазушы:

Виктория Токарева (жақында Марина Метлицкая қосылуы мүмкін ) 

Ең керемет адам:

Анам

Жылдың сыйлығы:

Өмір

Жыл өкініші:

Бір өкініш... Біреу ғана... 

Жыл блогшысы:

Бигелді Темір

Жыл комментшісі:

Салтанат

Жылдың әсерлі сөзі:

"Бұдан да жақсы өмір сүруге құқылысың"

"Массагеттің рейтингі телевидениемен тең ғой, білесің бе?" :) 

Эстафета жалғасы Еркеде



Бөлісу: