Эстафета: 2012 жылға есеп

Эстафета: 2012 жылға есеп
жеке
блог

Жылдың ең үздік цитатасы: "Бұйырған кетпес, қуған жетпес"

Жылдың  үздік сайты: massaget.kz

Жылдың ең үздік жазбасы:  "Анам айтқан жалған сөздер" Отырып ап кәдімгідей жылағам...

Жыл танысулары: Алматы, жаңа орта, жаңа адамдар... Танысулар көп болды. 

Жылдың ең үздік тағамы: Ауылға сағыныыыыыып барғандағы мамамның пісірген бесбармағы

Жылдың ең үздік сусыны: Катяның сүті) (біздің  сиыр ғой)

Жылдың ең үздік әні: Жігіттер - Келсеңші күнім

Жылдың ең үздік музыкасы: Ирюма - River flows in you. Бұл музыка мен үшін өмір бойы үздік болып қалады. Себебі, жаныма жақын бірден-бір музыка. Тыңдағанда керемет күйде боламын.... Ғашықтық?...

Жылдың ең үздік фильмі: "Шал", "Жизнь как она есть"

Жылдың ең үздік сериалы: көп көрмеймін, ең соңғы көргенім - "Городской охотник". Ең үздік актер: Ли Чжун Хек - Прокурор Ким Ен Чжо

Әр айдағы ең есте қалған жағдайлар: 

Қаңтар: мені телевизордан көрсетті! Дәл өзімнің туған күнімде - 14қаңтар))

Ақпан: Ағылшыннан 5-ке жететін күнім бар ма?

Наурыз: Массагетпен таныстым))

Сәуір: Спасибо детству без Интернета))

Мамыр: "Жас түлек-2012")

Маусым: Ааааай, өкініш, орны толмас өкініш....

Шілде: Арқамнан жүк түсті, енді 1 ай уайымсыз демалыс!

Тамыз: Үлкеееен қуаныш! ҚазҰУ-дің студенті атандым! 

Қыркүйек: Танысулар мен адасулар)

Қазан: Адасу жалғасады)) Әкемнің 50 жасы)) Таразға да баратын күн бар екен ғо я?)))

Қараша: Ауылды сағындыммм....

Желтоқсан: Массагеттіктермен танысу, СЕССИЯ! Повышка? Нет не слышала....  Желтоқсанның 31-і Таразға қайтам, Құдай қаласа))

2013 жыл тек қуанышты сәттермен есте қалсын! Ата-анамыз, бауырларымыз, жақындарымыз, халқымыз аман болсын!

 БАҚЫТТЫ БОЛАЙЫҚ!

Сіздермен бірге болған: ҚАЗАҚТЫҢ ЕРКЕСІ