Жаңа жыл түні

Жаңа жыл түні
жеке
блог

Міне өздеріңіз байқағандай жаңа жыл мерекесі жақындап қалды. Осы жаңа жылды отбасымызбен және жақындарымызбен қарсы алуға тырысамыз,әр түрлі себептермен жолда қарсы алатын жолаушылар болады. Менің өзімнің мамандығыма қатысты поезда қарсы алатын жолаушыға қандай қызметкерлер қызмет ететін айтып өтейін.

Мен өзіме жақын Аякөз-Алматы-1 станциялар (690км) аралығындағы қызметкерлер саны.

Ең алдымен сізге сол күнге билет сататын кассир апайлар я болмаса қыздар (өз қалталарынан беріп отырғандай шаршап отыратындары да бар)

Локомотив деполардан вагондарды тіркеп алып шығатын тепловозды шығарушы кезекшілер, вагондарды сұрыптаушылар және сол тепловозды айдайтын машинистер. жалпы Осы аралықтағы машинистер саны-8

Дежурный по отд (Семей бөлімшесі мен Алматы бөлімшесі бойынша аға диспетчерлер)-2

Прозедной диспетчер (поезд жүргізетін кезекшілер) -5

Дежурный по станция (станцияға келген поездарды қабылдап станциядан шығарып салады)-2

Разездегі станция басындағы кезекшілер

Вокзал басындағы қызметкерлер (вокзал кезекшілері,касса, милиция, саудагерлер,арбакештер,таксистер)

Вагнониктер, дөңгелек тексеретіндер (осмотрщик) Бір сменда 10

Экипировка (су,отын,көмірмен қамтыушылар) 

КТСН (жолдағы панаптың қызметкерлері)

Дежурный по перезду (перездағы кезекшілер)

Дежурный по мосту охрана (үлкен теміржол өткелдерінің кезекшілері)

Диспетчер пути ( жол дистанциясының диспетчері)

Чистилщик (бұрма жолдарды қардан тазалайтын монтер путилар)

Диспетчер связи ( белге беру дистанциясының диспетчері )

Перегонный бригада 

Энерго диспетчер

Бригадир поезда (составтың бастығы)

Сонымен қатар өрт сөндіру бөлімінің қызметкерлері, востанавительный поездың қызметкерелері, ВЖДО (жол күзеті), ЛОП (полиция қызметкерлері)

Осымен қатар жолаушының жол серігі (проводник)

Жолдарыңыз болсын әр қашан, естеріңізде болсын сіздің аман есен жетуіңізге қаншама адам қызмет ететінін біле жүріңіз( менің орташа есептеуім бойынша, айтылмай қалған әріптестерім ренжімесін.)