Блокиратор вирусы немесе СМС-блокерден құтылудың амалы...

Блокиратор вирусы немесе СМС-блокерден құтылудың амалы...
жеке
блог

Соңғы  уақытта : Microsoft Security обнаружил нарушение использования сети интернет.Причина Просмотр и расспространение Гей и Детского порноДля разблокировки виндоус необходимо оплатить ШТРАФ В размере 3000 тенге (сонғы кездері 5000,10000,15000,20000 ға дейін сұрайтын болған ), деген  хабарлама  жиі кездесетін  жағдай. Мен осыдан операциялық жүйені (ОЖ) қайта орнатпай-ақ құтылу амалын айтып кетейін.

Біріншіден комьютерді қосамызда F8 пернесін басамыз. Безопасный режим с поддержкой командной строки- дегенді таңдаймыз. Ашылған терезеде, regedit.exe- деп тереміз. Реестр редакторы ашылады. Енді  қызық басталады.. HKEY_LOCAL_MACHINE\ SOFTWARE\ Microsoft\ Windows NT\ Current version\ Winlogon - үстінен шертіп ашамыз. Терезенің оң жақ бөлігінен SHel - деген жазбаны тауып  ашамыз. Ішінде explorer.exe- деп тұру керек. Олай болмаған жағдайда(іздегеніміз осы)  бәрін өшіріп explorer.exe - деп жазамыз да, ОК -деп басып , сақтаймыз. Енді userinit - жазбасын ашамыз, оның ішінде C:\windows\ System32\userinit.exe, -деп тұру керек. Олай болмаған жағдайда , бәрін өшіріп: C:\windows\ System32\userinit.exe,-деп  жазамыз. ОК деп басып, сақтаймыз. Болды, компьютерді қайта жуктейміз. сәттілік тілеймін!!

P.S : Бұл тек бір ғана ең қарапайым жолы. Басқада көп  жолдары бар. Егер мен ұсынған  әрекет көмектеспей жатса кешірім өтінем! Бірақ бірнеше рет  осы жолмен ОЖ сақтап қалдым.