Мыкеңнің ойлары!#1

Мыкеңнің ойлары!#1
жеке
блог

— Арақ – адамның жауы. Оны ішіп тауыспаса, көбейіп кетеді ツ Ескерту ретінде басынан атып көр… ツ Қытай перзентханасындағы жазу – «ЖЕТЕР!» ツ Әйелдерді бағындырудың екі әдісі бар. Бірақ оны ешкім білмейді ツ Бір әйелді ғана сүйетін адам, бір әйелді ғана бақытсыз етеді ツ Батыр біреу ғана болу керек. Егер олар көп болса-оларды сотқарлар деп атайды. ツ Маған не істеу керегін айтпасаңдар, мен сендерге қайдабаратындарыңды айтпаймын ツ Балалар қайдан пайда болғаны жайлы ойланса, ал үлкендер қайда кететіні жайлы ойланады. ツ Сізге ертең келіңіз деп айтты ғой, ал сіз ылғи бүгін келесіз! ツ Осы айдан бастап зейнеткерлердің зейнетақысы еке есе арта түсед дегенін естіген студенттер қашан қартаяды екенбіз деп армандап жүр дейді) ツ Күнімен ұйықтап, түнімен ішіп-жесең, қатты шаршайсың. ツ Жаным сүйсең мені сүй, тілеймін саған көңіл күй. Саған айтар тілегім,Ырбыңдамай байға ти. ツ Мен инабатты, ибалы, қарапайым, өте әдемі, бойы 1,70 болатын, салмағы 50, жасы 18-ге толмаған қойдың етін сатамын! ツ Жігіттер көп армандай бермеңдер, арманның түбі алиментке апарып соғар. ツ Өмір сізге лимон сыйласа, сіз одан лимонад жасауға тырысыңыз. ツ Көкіректе арман көп, бірақ ауыл иттерінің аты да, келед ылғи Бөрбасар, Арлан боп. ツ Хабарласшы жаным менiң, хабарлас! Жан жүрегім Махаббатқа болды мас, Күтем сенiң сөздерiңдi әрдайым, Жауап жазшы, тормоз болма, газды бас!!! ツ Қайырлы түн ханымдар жане қасындағылар!