Қазақстандық кинопрокатта осы апта жарық көретін премьераларға шолу

Қазақстандық кинопрокатта осы апта жарық көретін премьераларға шолу
жеке
блог

Оқырман айып етпес, керісінше көпшілікке бір пайдамыз тиер деген үмітпен осы аптадан бастап жеті сайын қазақстандық прокатқа шығатын отандық және әлемдік жаңа туындыларға шолу жасап отыруды жоспарладық. Тілек, талап, ұсыныстарыңыз қуана-қуана, басты шұлғыта-шұлғыта қабылданады.

Үлкен экрандарға алды бүгін шығып кеткен бір топ фильм ертеңнен, яғни қарашаның 22-сінен бастап жер-жерде жаппай көрсетіледі. Рет-ретімен соларға тоқталсақ.

Ғаламтордағы махаббат/Виртуальная любовь

Режиссер Әмір Қарақұлов түсірген қазақстандық комедия һәм мелодрама. Жиырма бірінші ғасырда жаппай жер-жаһанды басып қалған виртуалды сөз алмасу жайлы туынды бір қарағанда бәріне белгілі, бірақ өзекті өмір желісімен түсірілген. Қызметтес жігітті көзге ілмейтін, есіл-дерті Интернеттегі танысындағы тәкаппар сұлу қыздың шынайы, боямасыз күнделікті тіршіліктен ғаламторға қашуын суреттейді.

Отандық кино саласының ыстығы мен суығына күйіп-тоңып жүргендерден бастап Интернет-таныстықтың шет жағасын білетін көрермендерге дейін «Ғаламтордағы махаббатты» көруді ұсынамыз.

 

Кампания/Грязная кампания за честные выборы 

Әу баста жұмыс атауы «Ит қырқылжың» және «Бәсекелестер» болған «Кампанияны» біз жылдың үздік комедияларының бірі атанады деп болжап отырмыз. Күлкі жанрының кәрі қасқыры Уилл Феррелл («Остин Пауэрс: мені еліктірген тыңшы», «Мегами») мен соңғы жылдардың нағыз көксоққан комигі атанған Зак Галифианакистың («Бас жазу 1,2», «Маппеттер», «Етікті мысық») ансамблі қума комедияны ұнататындар үшін май жаққанмен бірдей болмақ.

Кішкентай ғана Солтүстік Каролинаның атынан АҚШ-тың Өкілдер палатасына мүше болу үшін сайлауға қатысқан екі қайғы-саясаткердің басынан кешкендері уақыттарыңызды қызықты өткізуге өз үлесін қосатыны сөзсіз.

 

Үміт оттары/Мой парень – псих

Мэттью Куиктің трагикомедиялық романы желісімен түсірілген «Үміт оттары» 8 ай бойы психатриялық емханада болып, ата-анасына қайта оралған, әйелімен табысқысы келген, алайда бейтаныс қызды жолықтырып қалған бұрынғы мұғалімнің өмірін суреттейді.

Пэт Солитано (Брэдли Купер) мен Тиффанидың (Дженнифер Лоуренс) қандай қиындықтарға тап болғанын осы комедиялық драмадан көре аласыздар. Фильмге сонымен қатар Роберт Де НироКрис ТакерДжеки Уивер секілді танымал актерлар түскен.

 

Жабайылар/Особо опасны

Әлемдік премьерасы маусымда болып кеткен, Қазақстанға кешігіп жеткен триллер. Тейлор Китч,Блейк ЛайвлиАарон Тейлор-ДжонсонДжон ТраволтаБенисио Дель ТороСальма Хайек секілді бір топ жас-кәрісі аралас, атақ-шатағы жетерлік актерлар тобын жинап алған туынды Бен және Чон атты жас миллионерлердің басына түскен қатер туралы болмақ. Бұлардың өсіріп, пайда түсіріп отырған шөбіне көзі түскен әлдебір мексикандық картель  қысым көрсете бастайды. Екі жігіттің де бір қызға ғашық болуы картельдың бастығы сұлу Еленаға құйтырқы әрекеттерге баруға жол ашады.

 

Пьета

Бір өзі режиссер, сценарист, монтаждаушы болған Ким Ки Дуктың «Пьетасы» киносүйер қауым үшін жақсы жаңалық болып отыр. Батыстық туындылардан жалыққан ел де азиялық ерекше сипаты бар фильмді жаңа дүние ретінде қабылдайтын сияқты.

Өте қатал қарыз берушінің қол астында жұмыс істейтін Кан Доның міндеті – елден қаққанда қанын, сыққанда сөлін алып отырып ақшаны қайтару. Алайда, күндердің-күнінде әлдебір әйелден қарызды талап етуге келген Кан До оның өз анасы екенін біледі. Не істерін білмей дағдарған бас кейіпкердің жан қиналыстары киносыншылардың айтуынша «Пьетада» шынайы берілген. Кәрістердің мұндайда шебер екені «Олдбойдың» кезінен-ақ белгілі.

 

Соловей-Разбойник 

Жалпы көрерменге қайталанбас харизмасымен және «Интерндар» сериалындағы Быков дәрігер секілді кейіпкерлерімен таныс Иван Охлобыстин басты рөлді сомдайды.

Қызық оқиғалы экшн, комедия бағытында түсірілген туынды Соловьев Севастьян Григорьевич атты қарақшының өмірін суреттейді. Құпия агент Н7 бастаған арнайы қызмет тобынан қашып-пысып жүріп әділеттілік орнатуға тырысқан бас кейпкерге де бір күні тықыр таянады.

 

Жебеушілердің көтерілісі / Хранители снов 3D

Жалпақ елге аса танымал емес режиссер Питер Рэмсидің фильмі. Крис ПайнАлек БолдуинХью Джекман, Айла ФишерДжуд ЛоуДакота ГойоХамани ГриффинДоминик Грунд секілді актерлар кейіпкерлерді дыбыстаған.

Сюжет бойынша балалық шақтың қаһармандары: қыс періштесі - Джек Фрост, ғажайыптар әлемінің атасы - Санта-Клаус, Пасха Қояны - Банниманд, Тіс перісі - Туоф және Топырақ адам - Сэнди қорқыныш пен үрей әкелетін Бугименге қарсы тұру үшін күш біріктіреді. Біз бейкүнә санап жүрген батырлар шын мәнінде бір қарағандағыдай әлсіз емес екен.

 

Құрметті киносүйерлер!

Киностан алдын-ала хабарланған, бірақ дер кезінде прокатқа шықпай қалған туындылар үшін жауап бермейді.

Сіздерге тек қызықты фильмдер тілейміз!

Шолу Киностан сайтында жарияланған мәліметтер негізінде дайындалды.

Дінмұхамед Зиядин