Біреудің артында* нем бар десейЧ :)

Біреудің артында* нем бар десейЧ :)
жеке
блог

Жаңа ғана шаршап отырып космога кіріп, қайрымдылық үшін шешінген Мадонна ханымға көзім түсті. Мысли вслух дейнч. Сыртқа эмоция шығармауға, біреуді даттауға, тіпті өз ойымды білдірмеуге тырсып, блогтан алыстап кеткенім рас...

шешінді дейк, кім үшін?, жай ғана қайрымдылық үшін депті, былайда шешінбей жүр ме еді? бірақ деймін да сахнада тұрған шоу биз өкілдері и так сахналық экстазға түсетін сияқты ғо, шешну арқылы)))

сосын қайрымдылық үшін деп,(аты қалай жаман ед) жалаңаш т.б. нәрселер ұйымдастырулар көбейіп кетті. далбаса, артын* көрсетіп ақша нету жай ғана өзіне пиар сияқты, өйткенше анау қайырымды бола қалған адам, өлгелі жатқан адамға бар эмоциямен бақыл бол дей салған дұрыс шығар...

Мұнда мен қандай да бір діни, жабық, хиджапты көз қарасыммен айтып отырғаным жоқ...

елестет, өлгелі жатқан балақайға, анау тәтеге рахметіңді айт, ол сайтта өзін жаңаштап сатып, саған қайрымдылық жасады делік, ол балақай сосын өмір бойы ну и нақ менің өмірім керек болды екен деп психо/дымо. ауруға шалдықпас па еді?...

 

көңіліңе алмаңыздар, тек жұмыстан шаршап отырып, жаза салған деңіздер, ато бар ғо мұндай жазбайс едім))) сол жұмыс өтіп кетті)))