Ережесіз жекпе жекпен айналысатын Қытайлық қазақ Жұмабек Тұрсын

Ережесіз жекпе жекпен айналысатын Қытайлық қазақ Жұмабек Тұрсын
жеке
блог

Жұмабек Тұрсын, 1986 жылы Іле қазақ автономиялы облысы, Күнес ауданында туылған. Бойы: 1,72 м. Салмағы: 60 кг.
Төмендегі видеода Жұмабек 43 жастағы аса тәжірибелі қытай спортшысын жеңеді, неде болса Қазақты Қытай мойындап келеді, оны сайысты жүргізіп отырған жүргізушінің де сөзінен байқауға болады.
Қытай елі «Айбарлы жолбарыс» атаған Жұмабек 25 жекпе жек өткізіп, бәрінде жеңіске жеткен.

 

Жұрттың пікірлерінен:

 
Nurgisa-Ардақтан басқаны білмеуші едім, мынау тың жаңалық болды. Қытайдың ішіндегі сайыстарды сыйақы аса көп те болмаса керек… Олимпиададағы спорт түріне кірмейді, әйтпегенде біздегі құзыреттілер әлдеқашан құда түсер ме еді…
omarbirat-Әңгіме жоқ! Дос Сантос сияқты жігіттер қазақта да бар екен ғой. Соққысы соққы екен енді.UFC-ге дейін жетуіне тілектеспін. Осындай өнерлерін Шыңжаңда дамытса…
Елге шақырамыз деп, Қанат сияқты обалына қалып жүрерміз тағы. Бастысы — қайда жүрсе де мықты қазақтар бар екеніне ризамын
Nursha-Күнес-ұлы хан Шыңғыстың батысқа жорығындағы жазғы астанасы болған мекен… Іле Қазақ автономиялы облысындағы қазақтар ең көп орналасқан қала. Сондықтан болар бұл мекеннен кіл мықтылар шығады… Анау қытай журналисты: "Қазақ ұлты жауынгер халық, олардың біреуінің өзі дайын тұрған сарбаздар секілді " деп айтып жатыр. Жарайсың Жұмабек Қанаттың соққысынан кейін керемет соққы ұрған қазақты көрмей жүр едім… сүйіндірдің… Алға қазақ!!! Қытайларды мойындат осылай… Күрзі жұдырығыңмен…
Janasi-Қазақстанға шақырсақ қадіріне жете алмай қаламыз ау…

omarbirat-Қазақстанға шақырудың тіпті қажеті жоқ. Біздегілер өздерін жарылқап алсын 

Бұл жігіттің клубында Ta Yier, HasiTieer TeerJiang, Ayideng Jumayi деген үш жігіт бар екен. Үшеуі де Жұмабек сияқты Шыңжаңнан. Тайыр, Қасиет (ең жақын келетіні осы шығар дедім) Ержан, Айдын Жұмай дегенге келетін сияқты аттарының жобасы.
Қарап көріңдерші:
www.ruffchina.com/us/fightersprofiles/item/ta-yier-3.html

www.ruffchina.com/us/fightersprofiles/item/hasitieer-teerjiang.html

www.ruffchina.com/us/fightersprofiles/item/ayideng-jumayi.html

Қазақтарға ұқсай ма?
RUFF ұйымдастырып жатқан Super Fight 2013 жарысына қатысатын болыпты. Аралас жекпе-жектен ел чемпионын анықтайтын көрінеді. Әр салмақ бойынша жеңімпаз болып шыққанға 1 000 000 юань беріледі екен.
asaubota-sports.kz блогтарында бөлістім www.sports.kz/blogs/blogger/orazov/post/kurz-judyiryiq-jumabek
Ақпараттың көзі керекинфо.кз сайтынан алынды!

Ал сіздер не дейсіздер?