Оқи отырыңыз

Мықты болсаң, өзгенің жетістігін, өзіңнің кемістігіңді көре біл. 

Автор: Қадыр Мырза Әли

— Редактор бағаны —

Сүйінші, «Massaget» мобильді қосымшасы іске қосылды!
Сүйінші, «Massaget» мобильді қосымшасы іске қосылды!

Автор: Ербол Жұмабайұлы

Статус: Massaget.kz порталының Бас редакторы

Материал жіберу БЛОГ ЖАЗУ

— Үздік әуендер —

Нұржан Тәжікенов - "Сағыныш"
Роза Рымбаева - Алтын сағым
"Тұран" тобы - Kara jorga - people's songм
"Тұран" тобы - The swan - N. Tilendiev
"Тұран" тобы - Kaiys's weeping - poems by S. Kudaiberdiev (the epic of 'Layla and Majnun')
"Тұран" тобы - Zharapazan - people's song - poems by S. Medeubek
Негізгі / Құр көкірек алысқа апара ма?!

Құр көкірек алысқа апара ма?!

Құр көкірек алысқа апара ма?!

Еуропада екі апта уақыт болып, көп дүниелерге қайта мән бердім. Көп адамдармен таныстым, жаманды алыстан бақыладым, жақсыға жақын болдым. Әрқайсысының қылығын көріп, өзіме жақсысын алып, жаманын жасырдым.

Қазақ десең, өзіңе келеді. Әлбетте, ешқайсысымыз судан таза, сүттен ақ емеспін. Періште көкте болса, біз жердегі пендеміз. Бірақ, жүйрікті жүйрік деп бағалағанымыз жөн. Сапар барысында кейбіреулердің қылығын көріп, «Біз қазақ қандай халықпыз?» деген сауалға жаупа іздестірдім.

Біз - қазақпыз. Бірақ қандай қазақпыз?! Біз – құр көкірекпіз. Артымызда ештеңеміз жоқ, алдымыз жұмбаққа толы, рухымыз әлсіз бола тұра жұдырықпен құр көкіректі соға береміз, соға береміз. Өзгеге әдемі көріну үшін екі емес, төрт жүзді болып кетеміз. Оны өзіміз байқамай да қаламыз. Бұл сапарда жақсы таныс болмасам да, алыстан сәлем беріп, сыйласып жүрген кейбір жандардың шынайы бейнесін көргендеймін. Ақырет күні жеткендей әрқайсысы бетпердесін шешкендей. Басында «қателесіп жатқан шығармын, бәлкім, олай емес шығар» дегеннің өзінде, ішкі күдіктерім уақыт өткен сайын расталып жатты. Арзан күлкі, бос сөз, құр кеудеге бай екендерін көрсетті. Тіпті, олар маған бірде бір адами қасиетке жарымағандай көрінді. Оларға деген көзқарасым өзгеріп, сана-пікірім төмендеді. Бұрынғыдай оларды сыйлай аламын ба белгісіз. Бір білерім, олардан енді мен өзімді аулақ ұстаймын. Жақындығым да шамалы еді, енді, тіпті, алыстан амандасатын боламын.

Менің ойымша, кіндік еркек болып кесілгендіктен, ер-азамат деген атқа лайық болу керек (әйел заты деген аты бар қыз балаларға да осы қатысты). Ер-азамат сөзіне берік, еңсесін тік ұстап, салмақтылық танытуы керек. Құр көкірегін даңғара сияқты қайта-қайта ұрмай, өзінің кім екенін сөзімен емес, ісімен дәлелдеуі керек. Жақсылыққа жақсылықпен жауап қайыруы керек. «Адам күні адаммен» деген бар. Барлығымен тең жақсы қарым-қатынаста болып, аман-саулығы түзу етіп, өтініш-рахметін де айта білуі керек. Құр көкірек, әттең, бұған да жол бермейді екен. Оған менің көзім жетті. Ауызы қисайып кетердей, бес әріптен құралған «сәлемді» де айта алмады. Бос кеуде, төмен сана әсер етті ме, оны бір құдай біледі. Алты әріптен құралған «рахмет» сөзін де дауыстай алмады. Ол сөзді ауызбен ғана емес, шын көңілмен айтуы керек. Көкірек бос болса, шынайы көңіл қайдан болсын дейсің еріксіз. Итке де сүйек тастасаң, үргенін қойып, басын түсіріп алғыс ишаратын білдіреді. «Адаммен дос болғанша, итпен дос бол» деген осы шығар, иә?!

Мейлі, әркім өзі білсін. Маған ғой бәрібір. Әрқайсысымыздың жолымыз бар. Олармен тәңір мені бір жолға қоспасын. Бір білерім, құр көкірек алысқа апармайды.

4797 27
Рейтинг: +3

Жазылған уақыты: 16 қазан 2012, 11:08
Пікірлер
+0
16 қазан 2012, 11:25

Однажды старик сидел у городских ворот. К нему подошел юноша и спросил: - Я ни разу не был здесь. Скажи, старик, какие люди живут в этом городе? Старик ответил ему вопросом.

- А какие люди были в том городе, из которого ты ушел?
- Это были эгоистичные и злые люди. Впрочем, именно поэтому я с радостью уехал оттуда.
- Здесь ты встретишь точно таких же, - ответил ему старик.

Немного погодя, другой человек приблизился к этому месту и задал тот же вопрос:
- Я только что приехал. Скажи, отец, какие люди живут в этом городе?
Старик ответил тем же:
- А скажи, сынок, как вели себя люди в том городе, откуда ты пришел?
- О, это были добрые, гостеприимные и благородные души! У меня там осталось много друзей, и мне было нелегко с ними расставаться.
- Ты найдешь таких же и здесь, - ответил старик.

За всей этой сценой наблюдал горожанин, возившийся рядом со своей телегой. Он подошел к старику и спросил: - Почему ты одному сказал, что здесь живут негодяи, а другому - что здесь живут хорошие люди? - Везде есть и хорошие люди, и плохие, - ответил ему старик. - Просто каждый находит только то, что умеет искать.

+0
16 қазан 2012, 11:38

:?: :?: :?:

+0
16 қазан 2012, 11:58

Өте жақсы, өнегелі мысал екен. :!:

+0
16 қазан 2012, 16:13

жақсы айттыңыз, тамаша

+0
16 қазан 2012, 12:11

Ой, Ғазизажан Сіз не деп кеттіңіз. Жол білетін, жөн білетін, көпті көрген, көргенді жан деп сырттай жоғары бағалаушы ем. Сынаудың, сын айтудың да өз жөні бар. Өз Қазағыңды, өз Азаматыңды итке теңегенде ұшпаққа шығамын деп отырсың ба? Бұл қазақты Абайдан артып сынаған жан жоқ, бірақ топтан бөлінген емес; Бұл қазақты итжеккенде бұратылып жүрсе де Мағжан да сүйген, бірақ итке теңеген емес. Шетке көп шығады екенсіз Азаматың нашар десе дәл қазір қытайға назар аудар: бүкіл қытай қазақтары, ер, азамат, жігіттері бір қазақ қызы үшін неше күннен бері дүрлігіп, толқып, намыстан жарылардай боп тұр. Массагет Массагет атына, Қазақ Қазақ атына лайық болуы керек. Бұл жер ойға не келсе соны айтып, көр-жерді тықпалай беретін орта емес – халық, үлкен-кіші көріп отыр, абай болу керек.

+0
16 қазан 2012, 12:21

Айтқандарыңыздың бәрі орынды, пікіріңізді сыйлаймын, бірақ, "біздің қазақ" деп басталып, теріс мінез жайында айтатындарды ұнатпайм бар ғой, білем, менің пікірімнің басқашалығы сізге ұнамас мүмкін, жоға, басқаша да емес дәл сіздікіндей-ақ ойым, тек осы "қазақ десе бір ұшы" дегенді қашан қояр екенбіз? Екі аптаға шет елге барып келіп? Сонда 18 жыл бойы (қыздың жасы ; )) қазақ жерінде жүріп түйгеніңіз қандай? Бәлкім, мен сізді дұрыс түсінбей отырған шығармын, сол себепті бұл жазбамда сізге ешқандай "намёк" жоқ, алдын ала кешірім де сұраймын, пыросто бар ғой, бұл қазақ Абайдың жағасынан алған, Мұқағали мен Мағжанды күңіренткен, бірақ сол ұлылар қазақты күстәналады ма екен? Солардың қасында мен кіммін дим да қазақты сынайтын? Өткенде автобуста осы шамалас пікір айтееееп отыр біреу: осы байқағаным басқа ұлттар рахмет айтады, ал қазақ пәлен де түген деп. Менің жауабым "Туғаныңда маңдайыңда иіскеген кім? Өлгеніңде жерлеп, құран бағыштайтын кім?". Негізі, айтайын дегенім бұл емес, бар болғаны "биеден ала да, құла да туады", біреудің кемшілі біреудің сағын сындырмасын...

+0
16 қазан 2012, 23:02

:!: :!: ;)

+0
16 қазан 2012, 12:41

не айтармызды білмей қалдық қой ?.?

+0
16 қазан 2012, 13:22

Қазақты даттау ма, жақтау ма, білмей қалдым. Мен ешқашан бұлай жазбас па едім... :?

+0
16 қазан 2012, 13:23

Өз қара басыңды қазақтан жоғары қойып тұрғаныңды байқап отырмын.

+0
16 қазан 2012, 15:29

Олай ойласаң, қателесесің, құрбым. Әрине, өз ойың ғой ;)

+0
16 қазан 2012, 14:26

Ғазиза, если я тебя чем то обидел прАсти меня сестраааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа

+0
16 қазан 2012, 14:28

а сосын не ғо, "апара ма?" деген дұрыс. "ма" сұраулық шылауының өткен шақтан басқа формадағы етістіктерге табиғаты сондай

+0
16 қазан 2012, 15:41

Ааа, жарайды, түзетіп қояйын. Рахмет! :)

+0
16 қазан 2012, 14:29

сосын ше, Анара, ана мысалыңмен авторды маңдайға ұрдың шы

+0
16 қазан 2012, 14:38

Кеше бір өзбек акалар асырап алатын қыз іздеп журеді, кімнін адресін беру керектігін білдім

+0
16 қазан 2012, 15:23

Пікірлеріңізге рахмет! Жалпы жазбам туралы айтар болсам, ол өз көргенім, өз түйгенім. Өз елімізде түзу жүріп, елге ой тастар, берері мол азаматтардың табалдырықтың ар жағына шыққан кездегі қылықтарын көріп жазған едім. Сіздер олардың ол жақта не істеп, не қойғанын көрген жоқсыздар. Ал мен ол қылықтарын мында баяндайын деп отырғаным жоқ. Ол маған керек те емес. Өздерін өз жерімізде "мен қазақпын" деп жар салғанда, олардың рухына, бойындағы намысына қызығатын едің. Ал өзге елде сондай азаматтың арамызда жүргеніне қаның қараяды. Әрине, бес саусақ бірдей емес. Барлығына топырақ шашудан аулақпын. Бұл жазба өзгенің шамына тисе, кешірім сұраймын. Бірақ, бұл жазба бір тұлғаларға бағытталған. Айтарым да осы болған. Әркім өзінше түсінген сыңайлы

+0
16 қазан 2012, 16:00

су ішкен құдығыңа түкірме деп бекер айтпаған ғой.. :roll:

+0
16 қазан 2012, 16:22

Жазба белгілі бір деңгейде сайт ережесіне сай емес деп ойламайсыздар ма? Бәлкім өшірерміз? Басқа ұлт жайында жазылса әлдеқашан жойылар еді. Түсінем, әркімнің өмірлік тәжірибесіне сүйене жасаған пікірі бар, бірақ өстіп өзіміз айтып алып, оған осылай "күлкілі" комментарий беріп отыра берсек - басқалар не демейді?

+0
16 қазан 2012, 16:28

Опа, бір таныс адамды бастан аяқ суреттеп бердің ғой.

+0
16 қазан 2012, 16:55

Келіспеймін. Адам ұлтына бола жаман не жақсы болмайды. Адамның жақсылығы дініне, тіліне, біліміне байланысты емес, бәрі де тәрбиеге кеп тіреледі. Біреуді жамандау оңай, сын айту да, мін тағу да жеңіл, алайда жаманнан жақсы көру, қарадан ақты көру - шын сүйген адамның қолынан келеді. Қазаққа ғашық болмасаң, бәрі де бекер. Соқыр махаббат жайлы емес, өз әке шешеңді, өз бауырыңды сүйгендей қазақты сүйе білсең, онда мұндай жаман ойға бармайсың да.

+0
17 қазан 2012, 00:59

Отанды былай қойып, үйін сатқан адамнан жақсылық күту орынсыз. Үндемей кетуге дәтім бармады.
Бір ғана айтарым бар, адам өзі қандай болса өзгені де, жо-жоқ бүткіл қазақты солай ойлайтыны жаман.

+0
17 қазан 2012, 11:56

Барды бар, жоқты жоқ деп бағалайтын қазақпын. Өз тілімді, әке-шешемді, ата-дәстүрімді сыйлаймын. Аллаға шүкір, адами қасиеттен арылған емеспін. Сәлемім түзу, қуанышпен бөлісемін, қайғыға ортақтасып, көңіл айтамын. Өзге жақта теріс қылық шығарып, абыройымды түсірмеймін. Ар-намысым биікте. Тек мен бос кеуделікті, дүниеқоңыздықты, құр көкіректі кешпеймін. Бұл жазбамды әркім әр қилы түсінгені хақ. Өз ойым өзімде. Сіздердің ой-пікірлеріңіз үшін алғыс. Мәселе, ұлт-ұлысқа бөлуде емес, мәселе, өз кемшіліктерімізді көре біліп, қорытынды жасауымызда. Айжан дұрыс айтады, барлығы тәрбиеге байланысты. Алайда, сол жақсы тәрбиені өз елімізде көрсетіп жүрген жандар, неліктен екені беймәлім өзге елде әдептіліктен арылып, қазақ деген атымызға кір келтіріп жатты. Ал өз елімізде өзгені тәрбиелеп, ақыл айтады. Мен теріс қылыққа көз жұма қарай алмайды екенмін.

+0
17 қазан 2012, 12:08

кез келген адамнан жақсылық немесе асқан бір идеалдылық күтпеген жөн, сол кезде адамнан түңілу болмайды, негізі қазақтар УНИКУМ халықпыз ғой ;)

+0
18 қазан 2012, 12:00

Құр көкірек алысқа апармайды!!!!!!!

+0
19 қазан 2012, 14:37

қазақты жаман десен таяқтың бір ұшы өзіңе келіп тиеді. Сіздің ұлтыңыз қазақпа ? :shock:

+0
20 қазан 2012, 21:04

Иә, шүкір, таза қазақпын.

Пікір білдіру:

Пікір қалдыру үшін тіркеліңіз немесе сайтқа кіріңіз.

Әлеуметтік желі арқылы кіру:

Соңғы аудармалар

"Мектеп 2017" 1-бөлім

Атауы: Мектеп 2017 Режиссері: Пак Джин Сок Бөлім саны: 16 Басты рөлдерде:  Соль Ин А, Чан Дон Юн, Ким Се Чжон, Ким Хи Чон

BTS –
BTS – "Blood,sweat & tears" [kaz_sub]

Топ: BTS немесе Beyond The Scene  Дебют: 2013 жыл, 13 маусым

38-параллель
38-параллель

Ел: Оңтүстік Корея Режиссер: Кан Джегю Жылы: 2004 Басты рөлдерде: Чан Дон Ган, Вон Бин Аударған: Ғалымжан Сәңкібаев