Әйелдер кәсіпкерлігін дамыту

Әйелдер кәсіпкерлігін дамыту
жеке
блог

2023 жылдың 23 наурыз күні Cauchemar ательесінде әйелдер кәсіпкерлігін дамытуға және әйелдердің экономикалық құқықтары мен мүмкіндіктерін кеңейтуге арналған “Together we have it all: Қырғызстанның қауымдастыққа негізделген туризм секторындағы кәсіпкер әйелдер” кітабының тұсаукесері және фотокөрмесі өтті. Кітап 5 «Гендерлік теңдік» және 8 «Лайықты еңбек және экономикалық өсу» Тұрақты даму мақсаттарын жүзеге асыруға және ілгерілетуге ықпал етеді.

Қауымдастыққа негізделген туризм (CBT) — бұл жергілікті қоғамдастықтың меншігіндегі және басқаратын туризм секторындағы кәсіпкерлік қызмет түрі. Соңғы екі онжылдықта көптеген дамушы елдерде және өтпелі экономикасы бар елдерде, соның ішінде Қырғызстанда тұрақты және әлеуметтік инклюзивті туристік қызметті дамытуға көмектесетін механизмге айналды. Қырғыз моделі жергілікті қоршаған ортаны және көшпенділер мәдениетін қорғай отырып, экономикалық қаражатты ойдағыдай өндіреді және ауылдық жерлерде кедейлікті азайтуға ықпал етеді, сондай-ақ жергілікті халыққа балама табыс пен жұмыс ұсынады. Бұл кітапта қауымдастыққа негізделген туризм иесі мен қонағы арасындағы терең қарым-қатынасты дамытып қана қоймай, сонымен қатар әйелдердің мүмкіндіктерін кеңейтуге, мәдениетті сақтауға, әлеуметтік жауапкершілікті арттыруға және өмір сүру деңгейін жақсартуға ықпал ететін 18 кәсіпкерлік тарихы баяндалады. Жоба Назарбаев Университеті оқытушы-профессорлар құрамының №11022021FD2913 зерттеу гранттары бағдарламасы шеңберінде орындалды.

Кітап көрмесінің спикерлері ретінде Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ философия және саясаттану факультетінің деканы, қауымдастырылған профессор Мейірбаев Бекжан Берікбайұлы, фотограф, Myriad Film & Research визуалды антропологы Александр Паркин-Смит, Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ дінтану және мәдениеттану кафедрасының меңгерушісі. профессор Құрманалиева Айнұр Дүрбеленқызы, Cauchemar ательесінің өкілі Айман Құлжанова, Назарбаев Университеті жанындағы Кәсіпкерлікті зерттеу орталығының (NURCE) ғылыми қызметкерлері Әмина Чая және Әсел Әбдірахманова, сонымен қатар Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ дінтану және дінтану кафедрасының аға оқытушысы  және Назарбаев университеті жанындағы Кәсіпкерлікті зерттеу орталығының (NURCE) постдокторанты Нұрлыхан Әлжанова сөз алды.

Профессор Мейірбаев Бекжан Берікбайұлы Қырғызстандағы мәдени туризмнің ерекшеліктерін, қырғыз мәдениетінің негізі болып табылатын көшпелілер мұрасының рөлін, сонымен қатар ТМД елдеріндегі туризмнің дамуын атап өтті. Визуалды  антрополог Александр Паркин-Смит фотосуреттер мен жазылған әңгімелер арқылы Қырғызстандағы кәсіпкер әйелдердің кәсіпкерлік тарихын қалай сипаттағаны жөнінде баяндады. Сонымен қатар дәстүрлі әлеуметтік зерттеу әдістерімен қатар визуалды әдістемені қолдана отырып, әйелдердің әңгімелері кең аудиторияға қолжетімді болатынына тоқталды. Зерттеуші Амина Чая әңгіме жазу, сұхбат жүргізу, респонденттермен байланыс орнату тәжірибесімен бөлісті.

Көрмеге келушілер барлық сұрақтарына жауап алды. Фотокөрме жұмысы 2023 жылдың 23 наурызынан 24 наурызына дейін жалғасты.

Көрме ұйымдастырушылары: Назарбаев университеті жанындағы Кәсіпкерлікті зерттеу орталығы (Nazarbayev University Research Centre for Entrepreneurship (NURCE), Назарбаев Университетінің Жоғары бизнес мектебі (NU GSB), әл-Фараби атындағы ҚазҰУ дінтану және мәдениеттану кафедрасы, Сулеймен Демирел атындағы Университет, Atelier Cauchemar, Myriad Film & Research.