2022 жылғы әлем чемпионатының фавориттері

2022 жылғы әлем чемпионатының фавориттері
жеке
блог

Әлем чемпионаты 20 қарашадан 18 желтоқсанға дейін өтеді. Мундиалдың сүйіктілері көптен бері талқыланып келеді, бірақ қазір олар туралы көбірек сөйлесетін уақыт келді. Әрі қарай, букмекерлік кеңселердің пікірінше, 2022 жылғы әлем чемпионатында жеңіске жететін ұлттық командаларды қарастырайық.

Нидерланды

Жеңіске жету ықтималдығы: 8%

Нидерланды құрамасынан әрқашан үлкен үміт күтіледі. Сонымен қатар, "қызғылт сары" ұзақ уақыт бойы континентальды немесе әлемдік чемпионаттың басты фавориттері болып саналмады. Голландиялықтар әлемдік біріншілікке Луи ван Гал тағы да бақытты болады. Осындай мүмкіндік үшін маман тіпті мансабын қайта бастады.

2014 жылғы әлем чемпионатында ван Галдың басшылығымен Нидерланды құрамасы 3-ші орынға ие болды. Осыдан кейін" қызғылт сары " Еуро-2016 және әлем чемпионатын-2018 жіберіп алды. Еуро-2020-да олар топтан 1-ші орыннан шықты, бірақ 1/8 финалда чехтарға ұтылды. Енді голландиялықтар әлемдік біріншілікке оралады, бірақ олардың болашағын өте мұқият бағалау керек.

Германия

Жеңіске жету ықтималдығы: 9%

Германия құрамасы 2014 жылғы әлем чемпионатында жеңіске жетті, бірақ 2018 жылғы әлем чемпионатында сәтсіздікке ұшырады, онда ол топтан шыға алмады. Еуро-2020-да немістер финалдың 1/8 бөлігіне жетті, онда олар ағылшындардан жеңіліп қалды. Осыдан кейін бундестимде үлкен өзгерістер болды, оның бастысы – Йоахим Левтің бас жаттықтырушы қызметінен кетуі. Маман Германия құрамасын 15 жыл басқарды, содан кейін оның орнын Ханс-Дитер Флик алды.

"Баварияның" бұрынғы тәлімгері күшті, бірақ клуб деңгейіндегі барлық турнирлерде жеңіске жетіп, "рекордмейстермен" қысқа уақыт жұмыс істеді. Осыдан кейін маман Германия құрамасына оралды, онда ол бұрын Левтің көмекшісі болған. Маманға үлкен үміт артылады, бірақ оларды ақтай ала ма, жоқ па, әзірге айту қиын. Немістердің қызықты, бірақ болжау мүмкін емес командасы бар.

Титулды іздеу: 2022 жылғы әлем чемпионатының фавориттері

Испания

Жеңіске жету ықтималдығы: 11%

Испания құрамасы қатысатын әрбір ірі турнирдің фавориттерінің қатарына кіреді. Испандықтар әрқашан мінсіз өнер көрсете бермейді. Мысалы, 2018 жылғы әлем чемпионатында олар финалдың 1/8 кезеңінде ұшып, пенальти сериясында Ресейден жеңіліп қалды. Еуро-2020-да "қызыл фурия" жартылай финалға жетті, онда ол үшін 11 метрлік тағы да кедергі болды-бұл жолы итальяндықтарға қарсы серияда. 2022 жылғы Әлем чемпионатында Луис Энрике турнирдің соңғы кезеңдеріне жетуі мүмкін жас, бірақ тәжірибелі команданы әкеледі.

Англия

Жеңіске жету ықтималдығы: 11%

Англия құрамасы соңғы екі турнирде жоғары деңгейге көтерілді. 2018 жылғы әлем чемпионатында ағылшындар жартылай финалға, ал Еуро-2020 – да финалға дейін жетті, онда олар пенальти сериясында итальяндықтардан жеңілді. Львовтың бас жаттықтырушысы Гарет Саутгейт соңғы жетістіктерді ескере отырып, жартылай финал 2022 жылғы әлем чемпионатындағы команда үшін минималды міндет екенін дұрыс айтты. Алайда, Англияның Ұлттар лигасында сәтсіз өнер көрсетуі (6 турда тек 3 ұпай) бұл құраманың бәрі жақсы болмауы мүмкін екенін көрсетеді. Дегенмен, арыстандар әлемдік біріншілік үшін перспективалы команда болып көрінеді.

Франция

Жеңіске жету ықтималдығы: 13%

Қазіргі әлем чемпиондары титулды қорғауға ең жақсы жағдайда емес. Еуро-2020-да Дидье Дешамның командасы финалдың 1/8 кезеңінде ұшып, пенальти сериясында Швейцариядан жеңіліп қалды. Ұлттар лигасында француздар 6 турда тек 5 ұпай жинап, сенімсіз өнер көрсетті. Сонымен қатар," үш түсті " Кадрлық шығындар бар. 2022 жылғы Әлем кубогына Франциядан жартылай қорғаушылар Н ' Голо Канте мен Пол Погба бармайды. Бұл кадрлардың айтарлықтай шығыны. Дешам командаға жаһандық мақсаттар қоймайды. Француздар үшін бірінші міндет – топтан шығу.

Титулды іздеу: 2022 жылғы әлем чемпионатының фавориттері

Аргентина

Жеңіске жету ықтималдығы: 15%

Көптеген сарапшылар, букмекерлік кеңселер сияқты, Аргентина құрамасын 2022 жылғы әлем чемпионатының басты фавориттерінің бірі деп санайды. Лионель Скалони командасының қазіргі формасын ескере отырып, бұл қисынды. Аргентиналықтардың жеңіліссіз сериясы қазірдің өзінде 35 матчтан тұрады. Соңғы рет альбиселесте 2019 жылдың шілдесінде-Бразилия құрамасында жеңіліп қалды. Аргентина 2022 жылғы әлем чемпионатына ең мықты құраммен және ең ынталы Лионель Мессимен барады. ПСЖ шабуылшысы үшін бұл әлем чемпионаты соңғы болуы мүмкін, сондықтан ол турнирде жеңіске жету үшін бар күшін салады.

Бразилия

Жеңіске жету ықтималдығы: 21%

Бразилия құрамасын букмекерлік кеңселер 2022 жылғы әлем чемпионатының басты сүйіктісі деп санайды. "Селесао" әлем чемпионатына шын мәнінде қуатты құраммен барады. Алиссон немесе Эдерсон қосалқы қақпашылар болатын команданың әлеуетін елестету қиын. Аргентиналықтарда Месси, ал бразилиялықтарда мундиалға оңтайлы түрде келетін Неймар бар. Сонымен қатар, бұл турнир Тите үшін Бразилия құрамасының басында болады. Әлемдік біріншілікте үлкен жеңістермен командада болуыңызды аяқтау өте жақсы болар еді.