Қоршаған ортаның ластануы және оның жағымсыз әсері

Қоршаған ортаның ластануы және оның жағымсыз әсері
жеке
блог

 Тажмағамбет Диас


Қоршаған ортаның ластануы-бұл тікелей немесе жанама түрде енгізілген сыртқы заттардың табиғи ортаның нашарлауы. Адам денсаулығы, экожүйенің сапасы және су және Жердегі биологиялық әртүрлілік ластанудан біржола зардап шегуі және өзгеруі мүмкін.

Қоршаған ортаның ластануы экожүйе қоршаған ортаға енгізілген заттардан құтыла алмаған кезде пайда болады. Оның заттарды табиғи түрде жою қабілетінің маңызды шегі бұзылып, экожүйенің тепе-теңдігі бұзылады.

Ластану көздері өте көп. Осы әртүрлі ластаушы заттарды және олардың экожүйеге әсерін анықтау қиын. Олар табиғи апаттардан немесе адам әрекетінен пайда болуы мүмкін – мысалы, мұнайдың төгілуі, химиялық заттар, атом станцияларындағы апаттар ... олар адамдар мен адамдар өмір сүретін планета үшін ауыр зардаптарға әкелуі мүмкін: Биологиялық әртүрліліктің бұзылуы, адамдар мен жануарлар түрлерінің өлімінің артуы, табиғи тіршілік ету ортасының бұзылуы, зиян топырақ, су және ауа …

Ластанудың алдын алу және қоршаған ортаны қорғау тұрақты даму принциптерін қолдануды қажет етеді. Біз болашақ ұрпақтың өз қажеттіліктерін қанағаттандыру қабілетіне қауіп төндірмей, бүгінгі қажеттіліктерді қанағаттандыру туралы ойлануымыз керек. Бұл дегеніміз, біз бар ластануды түзетуіміз керек, сонымен бірге қоршаған орта мен қоғамдық денсаулықты қорғау мақсатында Болашақ ластану көздерін алдын-ала біліп, алдын-алуымыз керек. Қоршаған ортаға зиян келтірудің кез келген түрі заңға сәйкес жазалануы керек және ластануға кінәлі адамдар қоршаған ортаға келтірілген зиян үшін өтемақы төлеуі керек.