Қазақстандағы covid-19 тұралы

Қазақстандағы covid-19 тұралы
жеке
блог

2020 жылдың 13 наурызында, Қазақстан мемлекетінде COVID-19 иә болмаса коронавирус инфекциясының алғашқы жағдайы тіркелді. Қазақстанда алғашқы инфекция жұқтырған адам Германиядағы туыстарына барған Нұр-Сұлтан қаласының судының басшысы Тілектес Барпибаев болған еді. Ресми статистикаға сәйкес, 2021 жылғы 13 қазандағы жағдай бойынша Қазақстанда инфекцияның зертханалық расталған 990 461 жағдайы анықталып, 854 976 адам сауығып, 11 672 адам қайтыс болды.

 


Аурудың таралуын болдырмау үшін 2020 жылдың 16 наурызы мен 11 мамыры аралығында елде төтенше жағдай енгізілді: елге кіруге және шығуға шектеулер қойылды, барлық аймақтарда карантиндік немесе басқа да шектеу шаралары енгізілді, және ірі азық-түлік емес сауда орындарының, кинотеатрлардың және адамдар көп жиналатын басқа да орындардың қызметі.

 


2020 жылдың 5 шілдесінде Қазақстанда қатаң оқшаулау режимі жұмыс істей бастады. Азық-түлік дүкендері, дәріханалар, кафелер (әлеуметтік қашықтықты сақтай отырып), әуежайлар (ішкі рейстер) қоспағанда, барлық нысандар жабылды.

2020 жылдың 8 шілдесінде Қазақстан Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев 13 шілдені COVID-19 коронавирусынан қайтыс болғандарды ұлттық аза тұту күні деп жариялады. «Жақындарын жоғалтқандардың барлығына көңіл айтамын, сондықтан 13 шілдені жалпыұлттық аза тұту күні деп жариялаймын», - деді президент Тоқаев теледидар арқылы сөйлеген сөзінде.

Қазіргі жағдайымыз әзірге шүкір. Статистика бойынша Қазақстандық жұрт 1 394 442 (7,3%) вируспен ауырып, 13 692 (1%) көз жұмды. 1 3977 95 (98,9%) басын көтерді.