Актердің сахнадағы және өмірдегі мінез-құлқы: айырмашылық бар ма?

Актердің сахнадағы және өмірдегі мінез-құлқы: айырмашылық бар ма?
жеке
блог

Біздің қоғамда актерлер мен актрисаларға қатысты белгілі бір стереотип бұрыннан қалыптасқан. Қарапайым адамдар егер адам сахнада ойнайтын болса, онда ол өмірде шебер болып көрінеді деп аңғалдықпен сенеді. Алайда, бұл көзқарас қоғамның кейбір салаларының көрегендігін ғана көрсетеді. Бірақ егер біз осы тақырыпты талқылайтын болсақ, онда актердің шынайы өмірдегі және сахнадағы мінез-құлқында айырмашылық бар ма?

Ең алдымен, нақты өмірде біздің эмоцияларымыз табиғи екенін атап өткен жөн. Алайда, театр бұл эмоцияларды біршама бұрмалап, көрерменге түсініксіз етуі мүмкін. Сондықтан, спектакльде актер айналасындағы адамдарға өз ойлары мен сезімдерін жеткізе білуі керек. Актердің бейнесі неғұрлым түсінікті болса, соғұрлым көрермен қойылымның мәніне енеді, бұл оның бағалауына тікелей әсер етеді. Мұндай шеберлікке актердің эмоционалдығын дамытуды қамтитын тренингтер арқылы қол жеткізіледі. Театрда эмоциялар үлкен рөл атқарады, егер сіз кез-келген актерлік тренингке қатысуды шешсеңіз, онда сіз шындықта және сахнада адам өзін басқаша ұстайтынын көресіз.

Шынайы өмірде адамға эмоционалдылық пен пластикалық әрекетті дамыту үшін жұмыс істеудің қажеті жоқ, ал актер бұл жай ғана қажет. Театр өнерінің көптеген курстары тіпті өз бағдарламасына сахналық пластикалық сабақтарды қосады, бұл актерге босатуға және олардың мәнін білдіретін сезімдер мен қозғалыстар арасындағы тепе-теңдікті сақтауға көмектеседі. Сахнадағы актер қозғалысының негізгі мақсаты-көрерменге не болып жатқанын түсінуге, кейіпкердің әрекеттері мен әрекеттерін түсінуге көмектесу. Актердің пластикалық өнерді қаншалықты дұрыс және сауатты меңгергендігі оның және жалпы өндірістің сәттілігіне байланысты.

Көріп отырғаныңыздай, нақты өмірдегі актер мен сахнадағы актер – бұл әртүрлі ұғымдар. Есіңізде болсын, тіпті жаман актер де өмірде ойнай алады, бірақ тек жақсы актерлер ғана шындықта өмір сүре алады, бірақ сахнада ойнай алады!