Өнердің адам өміріндегі маңызы

Өнер-бұл шығармашылықтың көрінісі, ерекше шеберлікті қажет ететін ойларды, қиялдарды және шындықты түсіру, көбейту тәсілі. Өнер адам өміріндегі жетекші орындардың бірін алады. Бұл өзін-өзі көрсетудің негізгі тәсілдерінің бірі, ол адамның ішкі әлемін, рухани құндылықтарын қалыптастырады, өмірін толтырады. Олар өздерінің эмоцияларын, сезімдерін сипаттап, білдіре алады, әрекет пен дамуға итермелейді.

Психология айналысатын әр түрлі қызмет салаларына өнер де жатады. Өнер психологиясы шығармаларды құру мен қабылдау адамның өміріне қалай әсер ететінін қарастырады. Ол шығарманы жасауға итермелейтін мотивтерді, процестің өзін, автордың қабілеттерін, шығарманы жасау кезіндегі сезімдері мен тәжірибелерін зерттейді. Жасаушылар өздерінің өмірлік мәселелерін музыкаға, шығармаларға, кенепке ауыстырды, өздерін жасалған кейіпкерлермен теңестірді. Өнерде автордың жеке басы қалыптасады, оны психология бақылайды. Сондай-ақ, белгілі бір шығармалардың әсері адамдарға қалай әсер ететіні, әртүрлі эмоциялар тудыратыны зерттеліп, талданады.

Өнер-біз қазір көре алатын қоғам дамуының маңызды кезеңдерінің бірі. Бұл адамға әлемді әртүрлі көзқарастардан байқауға және екінші жағынан таныс нәрселерге қарауға, ғасырлар бұрын адамның әлемді қалай көргенін, оның баласы немесе біздікінен басқа мәдениеттің адамы көргендей, автор өз жұмысына салған эмоциялардан аман қалуға мүмкіндік береді.

Біз күнделікті өмірде өнер туындыларымен үнемі кездесеміз. Шығармашылық іс-әрекеттің өнімдері адамға эмоцияларды сезінуге, автордың сезіміне енуге мүмкіндік береді. Театрларға, көрмелерге, мұражайларға бару арқылы біз суретшіге қол жетімді әлеммен танысып, айналамызда бұрын көрмеген нәрселерді байқап, түсінуді үйренеміз, сонымен қатар шығармалардан өзімізді, өз идеяларымыз бен ойларымызды табамыз, осылайша өнерге қосыламыз деп ойлаймыз.



Бөлісу: