Жұлдызай ойындары

Жұлдызай ойындары
жеке
блог

Жас спортшылардың қатысуымен. 27-29 қыркүйек аралығында Балуан Шолақ атындағы спорт сарайы мен Орталық стадионда «Жұлдызай» ұлттық инклюзивті ойындары өтуде.


Спорттың 6 түрінен: «мини-футбол», «үстел теннисі», «жеңіл атлетика», «голбол», «бочча», ұлттық ойындар «бес тас» және «асық ату». Оңтүстік астанаға еліміздің түкпір-түкпірінен 70 жаттықтырушы мен дене шынықтыру пәні мұғалімдерінің сүйемелдеуімен мүмкіндігі шектеулі және мүмкіндігі шектеулі 310 жас спортшы келді.

Спартакиаданы ұйымдастырушы «BI Жұлдызай» қоры 2016 жылдан бері мүмкіндігі шектеулі балалардың қатысуымен ауқымды жарыстар өткізіп, оларды бұқаралық спортқа баулу бағытында ауқымды жұмыстар атқаруда. Дене шынықтыру – мүмкіндігі шектеулі балалардың денсаулығын сақтау ғана емес, сонымен қатар өзінің жеке тәртібін, баланың өзін-өзі бағалауын, өзін-өзі сыйлауын, ұжымдық рухын, достық қарым-қатынасын, ұжымдық ұйымшылдығын, қоғамда әлеуметтену қабілетін дамытудың нақты мүмкіндігі. мақсаттарға жету.

Бүгінгі таңда елімізде балаларға, әсіресе мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған бұқаралық спортты дамыту мәселесі өткір тұрғанда, Жұлдызай ойындары инклюзивті қозғалысты дамытуға өз үлесін қосуда.

«Жұлдызай» ойындарының бағдарламасы:
26 қыркүйек сағат 15.00 - Б.Шолақ атындағы мәдениет сарайының мәжіліс залында баспасөз мәслихаты;
27 қыркүйекте сағат 10.00 – Мәдениет сарайында ойындардың салтанатты ашылуы. Б.Шолақ;
27-29 қыркүйек – Жұлдызай ойындарының жарыстарын өткізу;
29 қыркүйекте сағат 10.00 – Мәдениет сарайында ойындардың жабылу салтанаты. Б.Шолақ.

Жұлдызай ойындары Қазақстан Республикасы Ұлттық Паралимпиадалық Комитетінің қолдауымен өтіп жатыр және ойындардың құрметті қонақтары Паралимпиада чемпиондары Герлиц Александр, Ғабидуллина Зульфия, Досмалова Камила, Қойшыбаева Раушан болады. Бас серіктестер «Самұрық-Қазына» қоры мен Bi Group холдингі болды.

Ұйымдастыруға «Спорт Қоры» қоры, Алматы қаласының әкімдігі, облыс әкімдері мен өкілдік ететін спорт түрлері бойынша федерациялар ерекше көмек көрсетті. «Qazsport» ТК бас ақпараттық серіктесі. «Жұлдызай» ойындары – жаңа чемпиондарға жол!