Шай өнімінің технологиясы

Шай өнімінің технологиясы
жеке
блог

    Шай жапырағының ферментативті тотығуы-бұл өнімнің дәмі, хош иісі, түсі және басқа да сипаттамалары көбінесе өндіріс әдісіне байланысты болатын негізгі өндірістік кезең. Айта кету керек, ашыту дәрежесіне негізделген шайдың жіктелуі өте түсініксіз, өйткені қытай терминологиясы АҚШ пен Еуропада қолданылатын градациядан айтарлықтай ерекшеленеді. Алайда, шайдың қарама-қарсы екі түрін бөліп алу әдеттегідей: ашытылмаған (жасыл) және ашытылған (қара).

    Жасыл шай-бұл ашытылмаған немесе аз ферменттелген шай, оның тотығуы мүлдем жүргізілмейді немесе ең көбі екі күнге созылады.

    Қара шай (ақ қызыл — Қытай терминологиясында) — тотығу екі аптадан бір айға дейін созылатын жоғары ферменттелген өнім.

    Ақ шай-бұл ең аз өңделген, сондықтан жасыл шайға жақын болатын (ашылмаған бүршіктер) және жас жапырақтар деп аталатын шайдың ең жақсы сорттары.

    Сары шай-бұл 3-12% тотыққан элиталық шай сорттары. Бұл өнімнің басты ерекшелігі-жапырақтары кептіру алдында кептіру процедурасынан өтеді.

     Улун-жартылай ашытылған шай, ол 30-70% дейін тотығады.

     Пуэр-бұл табиғи немесе жасанды қартаюға ұшырайтын шайдың мүлдем ерекше түрі.

           Бүгінгі таңда шай өнімдерінің ассортименті таңқаларлық кең, ал ұсынылған өнімдердің ішінде кез-келген сатып алушы өз талғамына сай шай таба алады. Классикалық жасыл, қара ноталарымен жабылған улун немесе пуэр-кез-келген адам сізге шынайы ләззат алуға көмектеседі.