Адамдардың дінге деген көзқарасы.

Адамдардың дінге деген көзқарасы.
жеке
блог

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Дінтану  және Мәдениеттану кафедрасы.

Ражибай Улан Болатбекұлы

Тунгатова Улжан Аскарбаевна      

 

      Адамдардың дінге деген көзқарасы

 

 Кәзіргі таңда ең күрделі де өзекті тақырыптардың бірі ол – Адамдардың дінге деген көзқарасы. Оның ішінде Жастардың дінге деген көз қарасы , жастар заман талабына сай өмір сүруде біракта дінге келген де тым шектен шығулары бар . Оған дәлел қазір ораза айында тәспихті , электронный тәспихті антистрес ретінде пайдаланулары , хиджамты мода ретінде киып жүрулері. Жастардын хиджап киуіне ешкім карсы емес керісінше қолдайды ,бірақта олардын қалай киіп жүруіне мән беруіміз керек , әртүрлі көңіл котеретін жерде хиджап киіп жүрген кыз келіншектерді байкауымызға болады жәнеде әлеуметтік желіде тарап кеткен неше түрлі видиоларда .

 Бұлардын бәрі дінге бет бұрып өздері үшін киіп жүрген дінге сенушілерге кері әсер етеді жәнеде дінді жаман атты жасауда. Тағыда айта кететін жайт ол адамдардын мешіттегі жағдайлары ,улкен көп адам жиналатын жерлерде урлықтын көп болуы , Адам ояқа аллаға дұга жасауға барады жәнеден ештенкеден күдіктенбейді мен Алланың уйіндемін маған ешқандай қауіп төніп тұрған жоқ деп ойлайды , бірақта олжерде ақшасын урлап кетеді ,ұялы телефонын алып кетеді .Осындай жайттар орын алғанан кейін адамдардың дінге көз қарасы өзгереді тіпті мешіттеде осындай жағдайлар орын алады онда мешітке барудын қажеті жоқ деген неше түрлі ойлар келеді.

Дінтанушы жастардың дінге деген көзқарасы туралы айтатын болсақ , Қазіргі жастар білім алу, өмір сүру жағынан алғанда сауатты, бірақ діни сауаттылық тұрғысынан алғанда бәрі бір деңгейде емес. Дінге бет бұрған жастар одан дәстүрдің тамырын, өздеріне рухани азық іздейді. Ал дінге қызықғушылық танытпайтын жастар мәдени ұстанымдардың аясында өмір сүреді. Сондықтан жастарды дінге қызығатын немесе бейтарап қарайтын деп бөліп қарастыруымыз керек. Қала жастарының дінге қызығушылығы төменірек. Ал, ауыл жастарында жоғары. Олар қалаға келгенде жалғыздық сезінсе, діни тұрғыда өздеріне тірек іздеп, мешітке барады.

Жастар тарапынан көптеген дінге қатысты сурақтар мәселен , Жастар маған хиджап, сақал, теріс ағымдармен күресудің әдіс-тәсілдері, дін туралы, дін мен дәстүрдің байланысы, қабірге зиярат ету туралы сұрақтар қояды.

Хиджап мәселесін қайта-қайта көтере берудің қажеті жоқ. Ол қоғам үшін өзекті емес. Оны ушықтырмай, бейбіт түрде шешуге болады. Діндар ата-аналар — атеистік қоғамда өскен жандар. Қалай олар аз уақыттың ішінде діни фанат болып кетті? Адам бәрін ақырындап үйренуі керек. Сананың бірден радикализациялануы қауіпті. Шынайы мұсылмандық дегеніміз -Исламның, құранның құндылықтарын ұстану, бүлік тудырмау.