Діндердің символдары

Діндердің символдары
жеке
блог

Діни белгілердің мәні сенімнің догмасы мен бағытын анықтайды. Барлық рәміздердің тамыры бейсаналық импульстардың энергиясы әлемді басқарған пұтқа табынушылыққа дейінгі дәуірде жатыр. Негізгі рәміздермен қатар, әрбір діннің көптеген басқа бейнелері бар, олармен бірге сенуші үшін тұтас эмоционалды бейне жасалады. Екінші жағынан, діни рәміздер мүміннің қабылдауын нақтылайды және жеңілдетеді. Олар сенімнің мағыналы қабылдауын эмоционалдылықпен байланыстырады. Діндердің рәміздері үлкен күшке ие, өйткені олар моральдық құндылықтар мен жоғары деңгейдегі көзқарастарды білдіреді.

Христиандық

Христиандықтың таңында балық (ихтис) жаңа діннің символы болды. Бұл Иса Мәсіхтің есімінің ежелгі аббревиатурасы (монограммасы).Христиандықтың тереңдеуімен крест оның басты символына айналды - Мәсіхтің азап шегуін бейнелейтін.Дегенмен, крест символикасы христиан діні пайда болғанға дейін әртүрлі пұтқа табынушылық нанымдарда қолданылғанын атап өткен жөн. Мұны дүние жүзіндегі археологиялық олжалар растайды. Ең көне суреттер Арменияда табылған. Бұл таңбаның жартастағы суреттері (және оның әртүрлі нұсқалары) біздің дәуірімізге дейінгі 11-5 мың жылдарға жатады. Олардың арасында грек, латын, православ, папалық және кресттердің басқа түрлерін еске түсіретін бейнелер бар.

Ислам

Тағы бір әлемдік дін Исламның негізін Мұхаммед пайғамбар 7 ғасырда қойған. Исламның қалыптасуының бастапқы кезеңінде ондағы арнайы белгілер болмаған. Бұл жағдайда әдетте ақ, ​​қара немесе жасыл түсті монохроматикалық баннерлер пайдаланылды.Кейбір зерттеушілер жарты айға үндеу мұсылмандардың ай күнтізбесіне берілгендігін көрсетеді деп есептейді. Бес бұрышты жұлдыз, өз кезегінде, Исламның бес тірегін немесе бес негізгі намазды білдіреді.Алайда, ислам дінін ұстанушылар арасында жарты айға деген көзқарас өте қайшы. Жарты айды ежелгі халықтардың пұтқа табынушылық белгісі деп санайтындар жиі кездеседі.

 

 

Буддизм

Әлемдегі ең көне ілімдердің бірі - Үндістан ханзадасы Сидхарта Гаутама негізін қалаған буддизм. Оқытудың символы - Дхармачакра немесе «заң дөңгелегі» (туылу циклін білдіретін «самсара дөңгелегімен» шатастырмау керек). Дөңгелектің ортасында сана нүктесін білдіретін хаб орналасқан. Дөңгелектің сегіз тұғыры ілімнің негізі болатын сегіз қағиданы білдіреді: дұрыс көзқарас, дұрыс ойлау, дұрыс сөйлеу, дұрыс мінез-құлық, дұрыс өмір сүру, дұрыс талпыныс, дұрыс сана, дұрыс ойлау.

Индуизм

Индуизмді ұстанатындардың негізгі бөлігі негізінен Үндістанда тұрады. Оқытудың қасиетті кітаптары - 4 Веда: Ригведа, Самаведа, Яжурведа және Атхарваведа, олар гимндер мен сиқырлы заклинание жинақтары болып табылады. Индуизмнің діни символы «Ом» немесе «Аум» сөзінің тіркесімі болып табылады - бұл үш негізгі құдайдың әмбебап атауы және олардың функцияларының сипаттамасы: жарату, қолдау және жою. Әріптер сонымен қатар сананың үш күйін - медитация, ұйқы және оятуды білдіреді. Индуизмдегі екінші ең құрметті символ - свастика. Ол үйлесімділікті, элементтер мен күштердің бірлігін, сондай-ақ сәттілік пен қолайлы мүмкіндіктерді бейнелейді. «Ом» немесе «Аум» - үш негізгі құдайдың әмбебап атауы және олардың функцияларының сипаттамасы: жарату, қолдау және жою.

Иудаизм

Иудаизмнің символы - Дәуіттің алты бұрышты (алты бұрышты) жұлдызы. Жұлдыздың бес ұшы адамның қалауын бейнелейді, ол ең маңызды алтыншы ұшына - барлық нәрседе Құдайға бағыну ниетіне бағынуы керек. Дегенмен, бұл таңба иудаизмнің өзінен гөрі ежелгі шыққан. Бұл символ тек 19 ғасырдан бастап еврей болды. Гексаграмманың белгісі Ежелгі Үндістанда Анаханта Чакра деген атпен белгілі болған, мүмкін ол Таяу Шығыс пен Еуропада пайда болғанға дейін көп уақыт бұрын. Иудаизмнің ежелгі символы - Менора.

Даосизм

Даосизм ежелгі Қытайда пайда болды. Бұл дінде адам өлмейтін субстанция ретінде қабылданады, мәңгілік өмірге Даомен (Жол) қосылу арқылы діни ой толғау, дене және тыныс алу жаттығулары және өзін-өзі дамытудың басқа әдістері арқылы қол жеткізіледі.Даосизмнің графикалық символы - ақ-қара шеңбер - Инь және Ян, онда қара жағы әйелге беріледі және ішкі әлемді бейнелейді, ал ақ - сыртқы, еркек жағы. Бұл бір мезетте барлық заттардың бірігуін, өзара әрекеттесуін, бөлінуін және өзара байланысын білдіретін біртұтас шектің белгісі. Даосизм бойынша адам болмысының мақсаты қарама-қарсылықтардың тепе-теңдігі мен үйлесімі болып табылады.