Плей-офф кезеңінде 10 гол, еуросезон үшін 15 – Бензема жарқырайд

Плей-офф кезеңінде 10 гол, еуросезон үшін 15 – Бензема жарқырайд
жеке
блог

* Бензема үшін бұл гол LCH-2021/22 плей-оффындағы оныншы-2017 жылы дәл осындай гол соққан Криштиану Роналдудың рекордын қайталады.

* Каримде осы Чемпиондар Лигасында 15 доп бар-ол "Бавариямен" ла-дан ұшып кеткен Роберт Левандовскийді басып озды. Сондықтан француз бомбардирлер жарысының жалғыз көшбасшысы, оған турнирде қалған ең жақын футболшылардың бірі-8 голмен Мо Салах.

* Бензема LCH бомбардирлерінің жалпы есебінде Левандовскиймен теңесті-олардан гөрі Криштиану Роналду (140) және Лео Месси (126). Поляк пен француз қазір 86 голға ие.

* Бір ұтыс ойынында ең көп гол соққан Роналду (2013/14 Маусымда 17 гол) - оған дейін тағы екі гол жетпейді. "Ливерпульмен"финалда Португалияны қуып жетуге мүмкіндік болады.

* Кәрім әдемі түрде: ол 23 жылы 2022 гол соқты (барлық турнирлерде) – оған тек 20 матч қажет болды! Маусым ішінде ол жақсы: 43 матчта 43 гол: 29 Ла Лигада 26, 12 матчта 15, 2 Суперкубок ойындарында 2. Бензема алғаш рет Мадридте бір маусымда 40 гол соқты, ал Франция құрамасы үшін 5 гол бар. Маусым ішіндегі голдар бойынша ол "Реал Мадрид" аңыздарының ең жақсы көрсеткіштерін – Альфредо Ди Стефано мен Уго Санчесті қайталады.
* LCH Плей-оффы – бұл бөлек махаббат, Бензема алтыдан бес матчта гол соқты (алғашқы ұшу ойынында тек "ПСЖ" келе алмады). Осыдан кейін-үйдің хет – тригі, содан кейін Челсимен бірге хет-трик және "реалды" жартылай финалға шығарған үйдің голы. Ал мұнда - "Сити"үшін трешка сомасында.

Тағы да: плей-офф кезеңіндегі 6 матчта Карим 10 гол соқты-жылтыр!

Қарсыластарға қараған кезде жарқыраған жарқырау: Месси, Мбаппе және Неймарға қарсы 3 гол, трофейдің қазіргі иесіне қарсы 4 гол (Челси) және АПЛ-дің бірінші командасы-Ситиге қарсы үш гол.

Келесі "Ливерпуль" ма?