"Мен оларды жеңгім келеді". Салах пен Ливерпуль 2018 жылға Кек

"Мен оларды жеңгім келеді". Салах пен Ливерпуль 2018 жылға Кек
жеке
блог

Лорис Кариус матчы.

Вильярреалды жеңіп, Чемпиондар Лигасының финалына шыққаннан кейін Мо Салахтан еуросезонның басты матчында кімге қарсы ойнағысы келетінін сұрады.

"Шынымды айтсам, Реал Мадридке қарсы", – деп мойындады мысырлық. - "Сити" командасы өте мықты, біз осы жылы оларға қарсы бірнеше рет ойнадық. Бірақ жеке өзім Мадридке қарсы матч өткізгім келеді, өйткені біз олардан жеңіліп қалдық. Бұл жолы мен олардан жеңгім келеді".
Салахтың арманы орындалды-29 мамырда Парижде " Ливерпуль "дәл"Реалмен" ойнайды. Бұл Мохамед үшін 4 жыл бұрын Киевте болған оқиға үшін кек алу мүмкіндігі болады.

Сынған Салах, қорқынышты Кариус және Бэйлдің екі голы "Ливерпульден"кек алғысы келеді
Киевтік финалда "Ливерпуль" фаворит саналған: қорғаныста Ван Дайк, шабуылда – керемет үш Мане-Фирмино-Салах болды. Мысырлық бірінші және, мүмкін, ең жарқын маусымды қызыл формада өткізді-тұрақтылық келді, бірақ содан кейін Мо қатты атылды.

Алғашқы минуттарда болжамдар ақтала бастады:" Ливерпуль " көп шабуыл жасады, тіпті Кейлор Навастың қақпасында бірнеше сәттер жасады. Бірақ 30-минутта бәрі өзгерді – Рамос Салахты қағып кетті, шабуылшы жарақат алып, алаңнан көз жасымен кетті.
Бұл ойынды өзгертті, бірақ бірінші тайм 0:0 аяқталды. Ең қызығы үзілістен кейін басталды. Алдымен Лорис Кариус допты Карим Бенземнің аяғына жапты. Содан кейін Манет Ловреннің жеңілдігінен кейін теңесті.

Содан кейін Гарет Бэйл шықты-және "Реалдың" жеңісін екі сәнді банкамен рәсімдеді (жарайды, екіншісінде Кариус тағы да қателесті, бірақ Валлий өте жақсы соқты). "Реал" Чемпиондар кубогын 13-ші және соңғы рет жеңіп алды.

Келесі күні Юрген Клопптың жаттықтырушылар штабы мен достарымен бірге секіріп, " біз Чемпиондар кубогын көрдік. "Мадрид" барлық сәттіліктерден асып түсті. Бірақ біз одан әрі салқын боламыз. Кубокты Ливерпульге қайтарамыз".

Еуротрофты Ливерпульге қайтару үшін Клопп пен оның тобы бір жылдан кейін пайда болды.

Енді "Реалмен"кездесуге мүмкіндік бар. Мадридте Рамос енді жоқ, бірақ гол авторлары әлі де орнында – Бензема мен Мане "Алтын доп"жарысындағы басты фавориттер болып саналады. Бейл мен Кариус клубтарда да бар, бірақ олар финалда ойнамауы мүмкін (Лорис LF үшін клубтың өтінімінде жоқ).

Салах та күтеді:"бізде шешілмеген мәселе бар".