Чемпиондар Лигасындағы тағы бір шоу. "Вильярреал" және "Ливерпуль

Чемпиондар Лигасындағы тағы бір шоу. "Вильярреал" және "Ливерпуль
жеке
блог

"Ливерпуль "Чемпиондар лигасының жартылай финалында тағы да "Вильярреалды" жеңді - бұл жолы 3-2 есебімен. Сонымен бірге, "мерсисайдтар" 0-2 үзіліске дейін жанып кетті, бірақ екінші таймда қарсыласу бағытын өзгертті.

Есеп беру кездесуінің бірінші тайм қонақтар үшін" салқын душтан " басталды: 3-минутта Диа гол соқты. "Сары сүңгуір қайық" алға ұмтылды, мерсисайдтар мүмкіндігінше шайқасты және ойынның бірінші жартысының соңында допты иелену статистикасын теңестірді.

Алайда, сол уақытта алаң иелері екінші гол соқты: 41-минутта Коклен көзге түсті. Жалпы, испан клубы қақпаға соққы берді (4:2) және қақпаға соққы берді (2:0). Сонымен, бірінші таймнан кейін сериядағы есеп теңесті.

Айта кету керек, "Ливерпуль" жаттықтырушысы Клопп бекер үзіліс жасамады: екінші таймда қонақтар ойынға "қосылды". Шабуылдар жиілей бастады, ойыншылар допты көбірек иеленді, батылдықпен бастама көтеріп, статистиканы тез өз пайдасына өзгерте бастады.

Нәтижесінде 62-минутта Фабиньо бір гол соқты. Тағы 5 минуттан кейін Диас 2:2 есебін жасап, иелерін нокдаунға жіберді. "Вильярреалға" тағы да екі гол соғу керек болды, бірақ қарсылас "желді ұстап алған"кезде мұны қалай істеуге болады?

74-минутта руль иелерінің қақпашысы қателескенде, Мане үшінші гол соғып, қарсыласудың нәтижесін өз командасының пайдасына шешіп, өз мүмкіндігін суық қанды пайдаланды. Матч соңында екінші сары карточка үшін Капу жойылды, иелеріне тіпті жеребе тастауға мүмкіндік бермеді.

Нәтижесінде Чемпиондар лигасының жартылай финалы қарапайым испан клубы үшін 2021 жылғы маусымда жеңіске жеткеннен кейінгі екінші жыл болды. Бірақ артық емес. Чемпиондар лигасының шешуші матчында "Ливерпуль"ойнайды.