Болашақ есігін ашатын кілт - тіл

Болашақ есігін ашатын кілт  -  тіл
жеке
блог

Тіл бұл елдің, ұлттың рәмізі ретінде тіл – ел дамуының  ғана емес, бұл – елдің тірегінің нышаны белгісі жәнеде қабілетінің деңгейі жалпы күшінің беріктігінің белгісі

Тіл – елдің есігін ашатын кілт  деп те айтады қазірде карым-қатынастың маңызды құралы – тіл.  Ел мәдениетінің сүйкімділігі, ұлттың тұтастығы негізінен тіл арқылы көрінеді және беріледі.  Тілді меңгеру – ел мәдениетінің кілтін меңгеру мемлекеттік ынтымақтастық Әртүрлі тілдерді меңгеру тиімді қарым-қатынасқа, әртүрлі мәдениеттердің, нәсілдердің және елдердің адамдарына әртүрлі өркениеттердің терең коннотациясын сезіну процесінде бір-бірін тану және түсінуге мүмкіндік береді, сол арқылы адамдарды адамдарға жақындатады, елдер мен елдер арасындағы алшақтық, өзара төзімділік пен әлемдік өркениеттердің үйлесімді өмір сүруіне ықпал етеді.

Тіл – даналықтың есігін ашатын кілт интернеттің пайда болуымен және жаңа аппараттық қамтамасыз ету дәуірімен үлкен деректер, бұлттық есептеулер, заттар интернеті және мобильді терминалдар, отбасылар, қалалар мен қоғамдар сияқты ғылым мен технологияның қарқынды дамуы барған сайын интеллектуалды болып келеді.  Бұрын қолмен жасалуы керек болатын көп нәрсені интеллектуалды қоғамда жай ғана пароль немесе түйме арқылы оңай жасауға болатын.  Мысалы, біреуге қоңырау шалғанда, қоңырау шалу үшін басқа адамның атын айту жеткілікті, пойыз билетін сатып алу үшін тек шыққан жердің нақты атауын және өзіне-өзі қызмет көрсету билетін айту керек. машина билетті дереу береді; үйдегі электр жабдығын өшіріңіз, тиісті пароль немесе растау коды айтылса, қуат дереу өшіріледі... Зияткерлік қоғамда тек жалпыға ортақ, стандартты және нормативтік тілдер тиімді болуы мүмкін.  Интернеттің виртуалды кеңістігінде тілдің тиімді өрнектелуі смарт үйіміздің, смарт қаламыздың және смарт қоғамымыздың салауатты жұмыс істеуінде басты рөл атқарады деп айтуға болады.

Тіл – болашақ есігін ашатын кілт.  Болашақта халықаралық бәсекеде тіл мәселесі жалпы мәселеден ұлттық деңгейге көтеріліп, тіл ұлттық мүдде мен қауіпсіздікті қамтамасыз ететін стратегиялық қаруға айналды.  Өндіргіш күштің бір түрі ретінде тіл өнеркәсібінің өркендеуіне тіл қабілеті де үлкен рөл атқарды.

Тіл – болашақ есігін ашатын кілт.  Елдің, ұлттың рәмізі ретінде тіл – ел дамуының күшті күші ғана емес, сонымен бірге елдің күшті жұмсақ күші.Елдің тілдік қабілетінің деңгейі елдің жалпы күшінің беріктігіне әсер етеді.  Тілдің салауатты дамуы елдің келешекте саяси, экономикалық және мәдени дамуына әсер етеді, ал ел болашағын тілдің болашағын жеңу арқылы ғана жеңуге болады.  Тілдің қызметі мен рөлін қайта түсініп, бүкіл қоғам тілмен даму мәселелеріне көбірек көңіл бөлуі, ұлттық және ұлттық тіл мүмкіндіктерін дамытуды қарқынды түрде күшейту, тілдің қуатты елін құру, ұлттық жұмсақ қуатты арттыру керек