Интернет туралы 10 қызықты факт

Интернет туралы 10 қызықты факт
жеке
блог

1. Күлімсіреудің 30 жылдан астам тарихы бар
Американдық компьютер ғалымы Скотт Фалман 1982 жылы ғаламторға алғаш рет смайлик жіберген.

2. YouTube сайтындағы барлық бейнелерді қарау мүмкін емес. Әр минут сайын YouTube сайтына жаңа бейнелер қосылады. Ютубтағы барлық видеоларды көрсеңіз 16 жылдан кейін бітеді.

3. Бірінші сайт әлі де қолданыста
Бірінші сайт – біраз уақыттан бері жабылып, өткен жылдан бері жұмыс істеп келе жатқан швейцариялық «CERN».

4. Эверест шыңынан Интернетке дейін
LTE (телекоммуникация) Эверест тауында жұмыс істейтін болады. Осылайша сіз онлайн әлемге алаңсыз қосыла аласыз.

5. Кофенің арқасында веб-камера жасалды

Бірінші веб-камера 1991 жылы Кембридж университетінде кофеқайнатқышқа орнатылды. Бұл жұмысшыларға кофе қайнатылғанын білуге ​​мүмкіндік берді. 1993 жылы интернетке 128х128 пиксельдік камера енгізілді. Сегіз жылдан кейін әйгілі кофеқайнатқыш аукционға 5200 долларға сатылды.

6. Дүние жүзі халқының қанша пайызы интернетке қол жеткізе алады?
Әлем халқының жартысына жуығы, яғни 3 миллиард адам интернетті пайдаланады. Олардың 2,4 миллиарды ұялы телефон арқылы интернетті пайдаланады.

7. Әлемде «Интернет кілтін» ұстайтын жеті адам бар. Бұл арнайы нөмірі бар электронды карта және оны бүкіл әлемде қайта жүктеуге болады. Бүкіл әлемде интернет бұзылса, негізгі иелері АҚШ-тың интернет базасында жиналып, интернетті бұғаттай алады.

8. Интернеттегі алғашқы жарнама
AT&T алғаш рет интернетте 1994 жылы жарнамаланды.

9. Кең қолдану

Небәрі төрт жылдың ішінде интернет пайдаланушылар саны 50 миллионға жуықтады. Осыншама пайдаланушы саны телефонға 75 жыл, радиоға 38 жыл, теледидарға 13 жыл қажет болса, Angry Birds ойынына небәрі 35 күн қажет болды.

10. Спам көп

Дүние жүзінде 4 миллиардқа жуық электрондық пошта мекенжайлары қолданылады. Күн сайын осы беттерден шамамен 190 миллиард электрондық хат жіберіледі. Барлық хаттардың 80 пайызы спам. «Спам» тұрақты жарнамасымен жұртты жалықтырған ет комбинатының атынан шыққан