Шетел азаматының ҚАЗҰУ туралы пікірі

Шетел азаматының ҚАЗҰУ туралы пікірі
жеке
блог

Mi nombrees Daniel MalamedBenmaor, soy Uruguayonacidoen la ciudad de Montevideo, tengo 33 años y eh vividomisúltimos 14 añosfuera de mi casa, porelecciónpropia, lejos de mi familia y mis amigos.Antes de comentar mi experienciaen KAZNU, quieroagradecer a todoslosempleados de la universidad, porquesiempre son muyamables, respetuosos y me hanayudado mucho en el camino del aprendizaje del idiomaruso.Eh llegadoenSeptiembre de 2018 y llevocasi 7 meses de clases, esmuyinteresantepensar que cuandoyo eh arribado a Kazajistán, solo conocíaenruso las palabras “Si, No y Gracias”. Hoy endía, con grata sorpresa, puedoentender el idioma, hablar con las personas y sobretodocomprender y respetar la cultura de estehermosopaís y de sugente.Portodo lo anterior mencionadoestoyagradecido a misprofesoraspor la dedicación y paciencia que tienen y tuvieronconmigo para enseñarmetodo lo nuevo que hoy puedo saber.Recomiendo a todoaquel que necesite y quieraaprender el idiomaruso, poderelegir la universidad KAZNU, ya que tiene las instalaciones, comodidades y valor humano de calidadinternacional para todo lo que unestudiantenecesita.Nuevamente gracias portodo lo que me hanenseñado para estavida, no solo el idioma.

 

Менің атым Даниэль МаламедБенмаор, мен Уругваймын, Монтевидео қаласында Мен 33 жастамын және соңғы 14 жыл ішінде тұрамын, менің үйімнен, таңдау бойынша, отбасымнан және достарымнан алыс.ҚазҰУ-дағы тәжірибемді түсіндірмес бұрын, мен колледждегі барлық қызметкерлерге алғыс айтқым келеді, өйткені олар әрқашан өте мейірімді, құрметті және маған тіл үйрену жолында көп көмектесті.Мен 2018 жылдың қыркүйегінде келдім және мектепте 7 ай өткіздім, мен Қазақстанға келгенде "Иә, Жоқ, рахмет" деген сөздерді ғана білетінмін деп ойлағым келді. Бүгін мен тілді түсініп, адамдармен сөйлесе аламын, ең алдымен осы әдемі ел мен sugente мәдениетін түсініп, құрметтей аламын.Жоғарыда айтылғандардың бәрі Мен өзімнің мамандарыма олардың қайсарлығы мен шыдамдылығы үшін ризамын және олар маған бүгін білуге болатын барлық жаңа нәрселерді үйретуі керек еді.Мен мұқтаж және тіл үйренгісі келетіндерге ҚазҰУ университетін таңдауға кеңес беремін, өйткені оның ыңғайлылығы, ыңғайлылығы және адами құндылығы бар сапасы, сізге қажет барлық нәрсе үшін.Тағы да, маған үйреткендердің бәріне рахмет, тек тіл емес, вида.

 

DANIEL MALAMEDBENMAOR, URUGUAYO (ДАНИЭЛЬ МАЛАМЕД БЕНМАОР, УРУГВАЙ)

Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ

Механика-математика факультетінің 1-курс студенті

Ерікұлы Ернат 

филология факультеті, Шет тілдер кафедрасының аға оқытушысы Тлеулинова МейрамкүлБейсенбайқызы