Университетім-мақтанышым!

Университетім-мақтанышым!
жеке
блог

Тарихи білім мен ғылым дамуының алтын діңгегінің негізін салған қара шаңырақтың бізге берері таусылған емес. Қазіргі таңда университетте бірнеше факультет бойынша білім беру ісі жүргізіліп, ғылыми зерттеу орталықтары өз жұмысын жасауда. Университет білім беруде заманауи технологияларды пайдаланып, озық үлгі көрсетіп отыр. Студенттердің білімге, ғылымға деген құштарлығын арттырып, оларға бағыт-бағдар беру мақсатында университетте жоғары дәрежелі оқытушы – профессорлар құрамы қызмет етуде. Оқу орнында студенттер тек қана білім алумен  ғана шектеліп қалмай, оларды жан-жақты тәрбиелеп, қоғамдық іс-шараларға қатыстырып, тұлға ретінде қалыптастыру мақсатында университет қабырғасында әртүрлі шаралар, инновациялық әлеуметтік-тәрбиелік жобалар ұйымдастырылады және осы мақсатта түрлі қоғамдық ұйымдар жұмыс жасайды.

Мектеп табадырығын аттағаннан, бакалавр дәрежесін алу үшін университетті таңдау кезінде менің таңдауым бірден әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетіне түсті.Бұл таңқаларлық жағдай емес, өйткені QS University Rankings рейтингінде әлемнің үздік университеттері арасында бұл оқу орны 207-ші орынға ие және бұл көрсеткіш жылдан жылға жақсарып келеді. Менің үлкен бақытыма орай мен осы университетке түстім, ол сөзсіз жоғары білімнің ордасы, атап айтқанда мен таңдаған салада.

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті – мемлекеттік аттестаттаудан бірінші болып өткен және барлық мамандықтар мен деңгейлер бойынша білім беру қызметін жүзеге асыру құқығын растаған Қазақстан Республикасының Жоғары білім беру жүйесінің жетекші мекемесі.

Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-Қазақстан жоғары оқу орындарының Бас рейтингісінің көшбасшысы, ел тарихында тұңғыш рет "сапа саласындағы жетістіктері үшін" Қазақстан Республикасы Президенті сыйлығының лауреаты, Өнім және қызмет көрсету сапасы саласындағы жетістіктері үшін Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы сыйлығының дипломанты. Біздің университет Халықаралық университеттер қауымдастығының мүшесі және Еуразиялық университеттер қауымдастығының тең құрылтайшысы бола отырып, Қазақстан мен Орталық Азия елдерінің жоғары оқу орындары арасында бірінші болып Болон қаласында Университеттердің Ұлы Хартиясына қол қойды, сапа менеджменті жүйесінің (СМЖ) ИСО 9000:2000 халықаралық стандарттарының талаптарына сәйкестігіне Халықаралық сертификаттаудан сәтті өтті және ең ірі әлемдік сертификаттау орталықтары – халықаралық сертификаттау жүйесінің куәліктерін алды IQNET. Университет жоғары білікті мамандарды даярлауға, әлемдік білім беру кеңістігіне одан әрі ықпалдасуға, іргелі және қолданбалы зерттеулерді дамытуға, оларды өндіріске енгізуге бағытталған орасан зор білім беру, ғылыми, рухани-тәрбиелік, инновациялық және өндірістік әлеуетке ие.

ҚазҰУ студенттері үшін толық оқу және демалу үшін барлық жағдай жасалған. Студенттерге қалалық студенттік емхана және әл-Фараби атындағы ҚазҰУ медициналық орталығы тегін қызмет көрсетеді, университетте ірі қоғамдық тамақтану комбинаты, асхана, буфеттер бар, мұнда қалалық тамақтану пункттерімен салыстырғанда бағасы 30-40% - ға төмен. Басқа қаладан келген студенттерге заманауи жайлы жатақханалардан орын беріледі. ҚазҰУ-дың бірегей Студенттер Сарайы, киноклуб, спорт кешені, Ыстықкөл көлінің жағалауында жазғы спорт-сауықтыру кешені бар

Бір сөзбен айтқанда, Мен мұнда адамның да, маманның да жеке өсуіне ықпал ететін барлық нәрсені таптым!

Механика математика факультеті, 1курс бакалавр студенті Елюбаева Жанел

Уразгалиева С.А жетекшілігімен.