ҚАРЫЗ АЛУДЫН ЖОЛЫ

ҚАРЫЗ АЛУДЫН ЖОЛЫ
жеке
блог

Қарызды қайдармаудын жолы қарызды алмау. Қарызды алмаудын жолы қарыз бермеу. Бүгін біз кредит несие займ қол жетімді ақша туралы емес. Достарымыздын туыс туған әріптестеріміздін арасындағы қарыз алу беру туралы болмақ.

Ешқашан ешкімге қарыз берме. Қарыз қайырымсыз іс, қарыз берсен қайтарымсыз бер. Сол берген адамға кешірім ете алатын қаржыны берген абзал. Олай істей алмасан қарыз берме қарыз бермеген сон қарыз алмайтын боласын пайдасы өзінеде өзгегеде тиетін болады. 

Досынызға қарыз бердіңіз сұрап жүргеніңізге 1-2 ай болды досыныз қайтарғысы келеді бірақ беретін ақшасы істеп жатқан жұмысы жоқ. Арада 1 жыл өтті сіз берген ақша құнсызданды тағы сұрадыныз ол сізге ренжіді. Қарызды сұраймын деп жүріп ашуланасыз ренжисіз күтесіз ең құнды ресурс энергияны жоғалтасыз осыдан кейін досдықтан не қалды. Қарыз бердің қайғы алдын деген сөз осыдан қалса керек.

Француздарда мынадай сөз бар : Досына қарыз беремін деп досыннан да ақшаннанда айырыласын. 

Әрине қиын жағдайда әркімге көмектескен сауап іс. Қаржылық жағынан тек бір жағдайда көмектесуге болады (денсаулығына байланысты емделуге, тағдырдын тәлкегіне түскен адамға) Көптеген адам проблеманы өздері тілеп алады сосын қарызға белшесінен батады, тағдырды біреуді кінәлайды бірақ барлығы өзіне байланысты екенін түсінбейді (темекі сыра ақ сусын) ішеді денсаулығынан айырылады кім кінәлі тағдыр ма ? жо жооқ әркім өзі кінәлі. Тағдырдын жазғанын көреміз деу ақымақтық. Адам не тілесе, Құдай соны тағдыр қылмақшы.

Жігіттер ер аштан өлмейді намыстан өледі. Барға тасымайық жоққа жасымайық ешкімнен қарыз сұрамайық. қарызды қайтару парыз екенін ұмытпайық. Досқа ауырлығыңды салма, достан қарыз алма.

Біз дініміз де қарызы болған адам қарызын өтемей тұрып садақа бермеуі керек. Хадис шәрифте: «Қарызы бола тұра берілген садақа қабыл болмайды» делінген. (Бұхари)

Жәрдемдесуге берген қарыз ақшаңды үсті-үстіне сұрай берме! Сабыр сақта! Пайғамбарымыз (оған Алланың игілігі мен сәлемі болсын)

«Мүмкіншілігі бола тұра қарызды қайтармау – зұлымдық»

Бұһари

ҚАРЫЗ АЛДЫН

1. Қарыз алмауға тырысу керек. 

2. Қарыз алуды емес ақша табуды. 

3. Уәде еткен уақытта бер.

4. Уақытында қайтаратын жағдай болсама қосымша уақыт сұра.

5. Толық беруге мүмкіндік жетпесе бөліп бер.


ҚАРЫЗ БЕРДІҢ

1. Қарыз бермеуге тырыс.

2. Қарыз берсен шың ниетпен бер.

3. Қайтарым күтпейтіндей қаржыны бер.

4. Кімге не үшін бердің.

5. Сабыр сақтап күту.