Неліктен мен ҚазҰУ-ды таңдадым?

Неліктен мен ҚазҰУ-ды таңдадым?
жеке
блог

Қазақстан қазір көптеген жаңа жоғары оқу орындары ашылатын прогрессивті республикаға айналды, жаңа мамандықтарға қажеттілік туындау, бүкіл әлем бойынша елдермен ынтымақтасатын кәсіпорындар мен фирмалар жұмыс істейді. Мен де еліміздің барлық университеттерін ұзақ талдап көрдім, таңдауым әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті болды.

Бұл жоғары оқу орны оқу-ғылым жұмысындағы көп жылдық тәжірибеге бай. Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ – Қазақстан университеттерінің жалпы рейтингінің көшбасшысы, ел тарихындағы тұңғыш Қазақстан Республикасы Президентінің «Сапа саласындағы жетістіктері үшін» сыйлығының иегері, Достастық елдерінің жеңімпазы. Өнім сапасы мен қызмет көрсету саласындағы жетістіктері үшін Тәуелсіз Мемлекеттер сыйлығы әлемнің ең ірі сертификаттау орталықтары – IQNET халықаралық сертификаттау жүйесінің сертификаттарын алды.

Жоғары білікті мамандарды даярлауға, әлемдік білім кеңістігіне одан әрі кірігуге, іргелі және қолданбалы зерттеулерді дамытуға, оларды өндіріске енгізуге бағытталған университеттің орасан зор білім беру, ғылыми, рухани-ағартушылық, инновациялық және өндірістік әлеуеті бар.

Мен қазір біліп алып жатқан Философия және саясаттану  факультеті, Дінтану және мәдениеттану кафедрасына тоқталғым келіп отыр. Кафедра діни-мемлекеттік қатынастар саласындағы (дінтану, теология тұрғысынан да) істердің ағымдағы жай-күйін тұрақты қадағалауға бағдарлануымен ерекшеленеді. Бұл кафедра түлектерін тиімді , өйткені діни жағдайды талдау және бақылау - жұмыс берушілер талап ететін құзыреттер.Оқу барысында дінтану бөлімінің студенттері мемлекеттік мекемелерде, діни және қоғамдық ұйымдарда өндірістік практикадан өтіп, өз білімдерін қолдануға және әлеуетті жұмыс берушілермен байланыс орнатуға мүмкіндік алады.  

Университеттің толыққанды академиялық емес өмірі де бар. ҚазҰУ-да көркемдік қызығушылықтан бастап ғылыми жобалар жасауға дейін әртүрлі тақырыптық бағыттармен айналысатын бірнеше студенттік ұйымдар бар. Әрбір ұйымның өзіндік шығармашылық атмосферасы бар. Оларға қосылу арқылы сіз көптеген жаңа таныстар, эмоциялар теңізі және, әрине, жаңа білім аласыз.

 

Олжабай Н.,әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-дің магистранты,

Мұқан Н.,ғылыми жетекшісі,м.а. доцент