ЖЕКЕ ҚАРЖЫНЫ БАСҚАРУ

ЖЕКЕ ҚАРЖЫНЫ БАСҚАРУ
жеке
блог

Барлығымыз көп ақша табуды кәсіп бастап бай болуды қалаймыз. Бірақ ақшаны қалай жұмсауды басқаруды білмейміз.

Мен сіздерге экономика валюта бағалы қағаздар инвестиция нарығы туралы емес жеке қаржынызды басқару жөнінде айтамын.

1. Кіріс шығысты есептеу. Көптеген адамдар ақша табады шығыны тапқан ақшадан көп болады. Сондықтан кіріс пен шығысты есептеу керек ол үшін сізге (exsell немесе wallet) қосымшасы арқылы есептеуге болады. 


2. Өзіне төле тапқан табысының 10% ең алдымен өзіне төле содан кейін басқаларға. Сенін тапқан ақшан сенін ақшан емес ол біреулердін ақшасы әр ақшанын өзі иесі бар.


3. Шығындарды азайту керексіз пайдасыз заттарды сатып алуды қонаққа тойға шамадан тыс баруды кредит қарызға ақша т.б. Ақшаны үнемдеу саран болу қызық көрмеу деген сөз емес. Қаржылық мақсаттарға жету өмір сүру сапасын жаңа деңгейге көтеру. Сондықтан шығындарды азайту керек.


4. Жалақыны алған сәтте оны бөлу керек 55% ең қажетті нәрселерге 15% сауық сайранға 20% жинақ ақша 10% білімге арналған шығындар. Шығын шықпай кіріс кірмес деген. 


5. Ай сайынғы төлемдерді уақытында төлеу. Кредит комуналдық қарыз т.б. Айлық алған уақытта төлеу немесе ақшаны бөліп қою. Қарыз алдын қайғы алдын деген қарызды төлеу парыз.


6. Қаржылық қауіпсіздік жастықша болуы керек. Қиын жағдайға тап болғанда жұмыссыз ақшасыз қалғанда алты ай өмір сүруге жететіндей ақша болуы қажет. Ай сайын табысының кем дегенде 10% ын жинақта. 


Есінде болсын: Ақшаны табу емес Қалай жұмсау манызды.

  1. Тапқан табыстан аз жұмса.
  2. Қымбатырақ нәрсені сатып ал.
  3. Арзанын сатып алмауға тырыс.
  4. Алдымен негізгі қажеттіліктерді орында.
Life Hack KREDIT


Несиені үш жағдайда алуға болады:     

                    1. Тұрғын үйге

                    2. Кәсіп бастауға

                    3. Емделуге


Несие автокөлікке, ойын сауыққа, құрал жабдықтарға (егер ол жұмысқа қажет болмаса) киім-кешекке және т.б. алуға болмайды.


Автокөлік алғыныз келсе 12 ай табыс көзінен аспауы керек. Егер 200.000 ₸апсаныз автокөліктін құны 2.400.000 ₸ болуы керек. Мұндай тәсіл қаржылық ауыртпалыққа әкелмейді.


" Сен ақшаны пайдалана білсен, Ол сені бай қылады "


" Ақша екі проблемасы Ақша өте көп немесе Ақша өте аз "