Нью Йорк туралы қызықты ақпараттар

Нью Йорк туралы қызықты ақпараттар
жеке
блог

Әл Фараби атындағы ҚазҰУ профессоры Жанатаев Данат Жанатайұлы

Әл Фараби атындағы ҚазҰУ магистранты Құрманғали Бибігүл

•Нью-Йорк бастапқыда Жаңа Амстердам (Nieuw Amsterdam) деп аталды.
•Қала бес ауданнан тұрады, олар бороулар - ['bɜ: roʊs] деп аталады және аттас штатта орналасқан. Бороулар Бруклин, Бронкс, Квинс, Манхэттен және Статен-Айленд деп аталады. 5-тен тек Бронкс материкте орналасқан, Манхэттен мен Стейтен аралдары тәуелсіз аралдар, ал Бруклин мен Квинс үлкен Лонг-Айлендтің батыс бөлігінде орналасқан.
•Рокавей жағажайынан оңтүстікке қарай 1 миль жерде орналасқан Хог аралы 1893 жылғы дауылдан кейін ешқашан көрінбеді.
•Бостандық мүсіні орналасқан Бостандық аралының су асты аймағы Нью-Йорк емес, Нью-Джерси штатының бөлігі болып табылады.
•Нью-Йорк тұрғындары Нью-Йорктіктер деп аталады.
•Қалада такси жүргізуге лицензия (медальон) алу үшін бар болғаны 1 миллион доллар жеткілікті.
•2012 жылдың 28 қарашасында Нью-Йоркте бір күн ішінде қасақана кісі өлтіру, атыс, суық қарумен шабуыл немесе басқа зорлық-зомбылық оқиғасы тіркелмеді. Бірінші және жалғыз рет, шын мәнінде.
•Нью-Йорктегі өлім әрбір 9,1 минут сайын орын алады.
•Нью-Йоркте босану әр 4,4 минут сайын болады
•Нью-Йоркте әлемдегі ең үлкен метро бар. Ол 468 станциядан тұрады және күніне 8 миллионға жуық адамды тасымалдайды.
•Ең қымбат пәтерлер Манхэттенде, одан кейін Бруклинде және сәл артта қалған Квинсте орналасқан. Пәтерді жалға алу - сіздің бюджетіңіздегі ең маңызды шығын. Кедейлер табысының 90 пайызын осыған жұмсайды