Қазақстанның ТОП-5 әлеуметтік мәселелері

Қазақстанның ТОП-5 әлеуметтік мәселелері
жеке
блог

Автор: Ақылбек Меруерт Ақылбекқызы, Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-нің физика-техникалық факультетінің магистранты.

Жетекші: Жанатаев Данат Жанатаевич, әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-нің философия кафедрасының доценті,философия ғылымдарының кандидаты.

Коммунистер Қазақстан халқын толғандыратын ТОП-5 өткір әлеуметтік проблемаларды құрады. Ағымдағы жылдың бес айында ҚКХП-ның қоғамдық қабылдау бөлімдеріне және «Шапағат» халықтық жобасына келген азаматтардың өтініштеріне талдау жасалды. Толығырақ Strategy2050.kz материалында.
Пандемия кезінде табыссыз қалу салдарынан несиелердің кешіктірілуі және төленбеу қазақстандықтар үшін №1 проблемаға айналды. Екінші орында атышулы «тұрғын үй мәселесі» тұрды - бұл «ұзақ мерзімді құрылыс», тозығы жеткен және тозығы жеткен тұрғын үйлер, сондай-ақ банктік мөлшерлеменің жоғары болуына байланысты ипотекаға баспана ала алмау.

Проблемалық «көшбасшылардың» үштігіне коммуналдық қызмет тарифтерінің көтерілуі кірді. Сондай-ақ, егде жастағы қазақстандықтар зейнеткерлік жасты асыра бағалау мен зейнетақының төмендігіне шағымданады, ал жастар өзін-өзі оқшаулау кезеңінде күшейген тұрмыстық зорлық-зомбылықтың өсуінен зардап шегеді.

«Адамдар, мысалы, мемлекеттік органдар тарапынан бюрократиялық кедергілерге тап болғанда, заң көмегін алу үшін партиялардың қоғамдық қабылдауларына жиі жүгінеді. Біздің заңгерлер осындай өтініш берушілермен жұмыс істейді: әрбір мәселеге ерекше көңіл бөлініп, алдағы уақытта шешімдердің орындалуы қадағаланады. Азық-түлік және моральдық қолдау «Шапағат» халықтық жобасы арқылы көрсетіледі, ол аз қамтылған, әлеуметтік жағынан қорғалмаған отбасылар мен қиын өмірлік жағдайдағы адамдарға көбірек арналған. Ағымдағы кезеңде партияның көмегі республика бойынша шамамен 19 000 (он тоғыз мың) адамды қамтыды», - деп хабарлады партияның баспасөз қызметі.