Жалпы білім беретін мектептерде білім берудің жаңа моделі

Жалпы білім беретін мектептерде білім берудің жаңа моделі
жеке
блог

Автор: Ақылбек Меруерт Ақылбекқызы, Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-нің физика-техникалық факультетінің магистранты.

Жетекші: Жанатаев Данат Жанатаевич, әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-нің философия кафедрасының доценті,философия ғылымдарының кандидаты.

Ұлттық Қоғамдық сенім кеңесінің мүшесі Саясат Нұрбек кәсіптер атласының заманауи еңбек нарығы үшін өзектілігін атап өтті.
«2019 жылғы NCPC бірінші отырысында мен еңбек нарығындағы өзгерістерді сипаттайтын және білім беру жүйесіне нақты ұсыныстар беретін құрал жасау туралы бастама көтердім. Елбасы бұл бастаманы бірден қолдап, оның жарлығымен соңғы екі жылда нағыз құралға айналған «Қазақстан Республикасының жаңа кәсіптер мен құзыреттер атласы» жасалды», - деді Саясат Нұрбек партия мүшелерін мемлекеттік наградалармен марапаттау алдында. 

Оның айтуынша, жалпы білім беретін мектептерде білім берудің жаңа моделі енгізіледі.

«Біріншісі – жаңа кәсіптердің сипаттамасы, еңбек нарығында пайда болатын жаңа дағдылардың, сондай-ақ «өліп» және еңбек нарығынан кететін кәсіптердің және өзгеретін кәсіптердің сипаттамасы. Қазіргі уақытта атлас қолданылып жатқан екінші негізгі міндет – жалпы білім беретін мектептерге кәсіптік бағдар беру жүйесі. Қазір Білім министрі тиісті бұйрыққа қол қойып, жаңа жылдан бастап бірыңғай кешенді және ойластырылған үлгі бойынша «Атамекен» АҰП, Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясымен бірлесе ауқымды жұмыстар атқарылды», - деп атап өтті спикер.«Бұл модель Қазақстанның барлық жалпы білім беретін мектептеріне енгізіледі. Біз ата-аналарды, кәсіптік кеңесшілерді, сынып жетекшілерін, ізденушілерді және жоғары сынып оқушыларын еңбек нарығының қалай өзгеріп жатқанын түсініп, болашақ мамандығын мағыналы таңдауы үшін нақты нақты құралмен жабдықтаймыз», - деп түйіндеді сөзін С.Нұрбек.