Қатерлі ісік жасушаларының қорғаныш қабығын бұзатын бактерия

Қатерлі ісік жасушаларының қорғаныш қабығын бұзатын бактерия
жеке
блог

Автор: Ақылбек Меруерт Ақылбекқызы, Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-нің физика-техникалық факультетінің магистранты.

Жетекші: Жанатаев Данат Жанатаевич, әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-нің философия кафедрасының доценті,философия ғылымдарының кандидаты.

Цинциннати университетінің бір топ зерттеушілері қатерлі ісіктерді ішінен еніп, жоя алатын пробиотик ойлап тапты. Толық мәліметтер Advanced Healthcare Materials журналында жарияланды.

Ол үшін ғалымдар E. coli Nissle штаммын өзгертті. Басқа түрлерден айырмашылығы, ол адамға зиянсыз және патологиялық E-Coli штаммдарынан қорғайды. Жаңа технологияның арқасында бактериялардың сыртқы қабығында ақуыздар мен ферменттер бар көпіршіктер пайда болады. Олар рак клеткаларының жасушадан тыс матрицасын бұзады. Қабықшадан өткеннен кейін бактериялар ферменттерді ісікке терең жеткізеді.

Қатерлі ісіктердің жасушадан тыс матрицасы коллаген мен гиалурон қышқылынан тұрады. Бұл антиденелер мен иммундық жасушалардың ісікке жетуін қиындатады. Бұл қорғаныс түрі қатты ісікке ие. Бұл қатты қабықпен қоршалған тығыз ұлпа. Цистикалық ісіктерден айырмашылығы, оны емдеу қиынырақ, сондықтан өте қауіпті.

Жаңа бактерия оттегі жетіспейтін иммун тапшылығы бар тіндерде өмір сүруге бейімделген. Бұл ісіктерде кездесетіндер. Ғалымдар әлі де олардың дамуын ауыз қуысында және терідегі ісіктерге қарсы қолдануға болады деп үміттенеді. Олар сондай-ақ бактериялардың көмегімен қатерлі ісіктерді кешенді емдеуден монотерапияға, яғни бір дәріні қолдануға көшуге болатынына сенімді.