Шатырлы күн панелдері

Шатырлы күн панелдері
жеке
блог

Негізі бұл "күн энергиясына" бағытталған бірнеше жобаларды оқырман назарына жариялауға түрткі болған "Ғылым тарихы және философия" курсынан білім беретін ұстазым Жанатаев Данат Жанатайұлы болды. Қоғамға өз саламдағы жаңалықтарды ұсынып, маман ретінде ізденіп білімімді толықтырып жатсам, бұл пайдалы білім болғаны деп ойлаймын.

Ғылым мен техниканың дамуы өндірістің тиімділігі мен сенімділігін арттырып жатыр. Тағы бір кезекті қызықты жобаға шолу жасай кетейік.

Үй үстін күн шатырымен жабу. Жоғарыда суретте көргендеріңіздей үй үстін күн энергиясын өндіретін күн коллекторлы шатырмен біріктірілген.

Толығырақ түсіндіре кетсек плиткалардың екі түрі де жанбайтын және экологиялық таза, ультракүлгін сәулелерден қорғалған және пайдалану температурасы -40-тан +80°C-қа дейін. Мұны істеу үшін шатырдың жотасы бойымен, күн сәулесі төселген жерде жарты дюймдік перфорацияланған түтік төселеді, ол арқылы қыста ыстық су беріледі, ол қарды жуады, ал қар шатырдан шляпамен шығады. Күн плиткалары қардан босатылады және күн сәулесіндегі элементтер электр энергиясын шығара бастайды. Сол сияқты, плиткалар жазда кір мен жапырақтардан тазартылады, бірақ қазірдің өзінде суық сумен.Плиткалардың кепілдік мерзімі органосиликон полимерлерін қолдану арқылы 50 жылға дейін ұзартылды.

Материалдарды дайындаған Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің 1 курс магистранты Қоңыратбай Елбасы