Ғалымдар Гизаның ұлы пирамидасынан жұмбақ бос орын тапты

Ғалымдар Гизаның ұлы пирамидасынан жұмбақ бос орын тапты
жеке
блог

Ғарыштан шыққан бөлшектер 4500 жылдық Египет ескерткішінде белгісіз камераны көрсетеді

Ғарыштан шыққан бөлшектер Мысырдағы ең үлкен пирамида Гизадағы Ұлы пирамиданың ішіндегі жұмбақ бос орынды табуға көмектесті.

 

Зерттеушілер бұл жаңалықты әдетте бөлшектер физикасында тәжірибе жасау үшін қолданылатын жоғары технологиялық құрылғылардың көмегімен жасады. (Бұл атомдардан кіші бөлшектерді зерттеу.) Детекторлар ғарыштан ежелгі құрылымның қалың тасы арқылы енетін бөлшектерді іздеді. Бұл іздеу бұрын белгісіз бос орынды немесе бос орынды тапты. Бұл белгісіз камера-19 ғасырдан бері шамамен 4500 жыл бұрын Ұлы пирамида ішінде табылған алғашқы үлкен құрылым.

Питер Дер Мануэлян-Массачусетс штатындағы Кембридждегі Гарвард университетінің Ежелгі Египет бойынша сарапшысы. Ол жұмысқа қатыспаса да, жаңадан ашылған бос орын "маңызды жаңалық"дейді. Алайда, бұл нені білдіретіні әлі анық емес, дейді ол.

 

Ұлы пирамида-әлемнің осы уақытқа дейін сақталған ежелгі жеті кереметінің бірі. Ол перғауын Хуфудың қабірі ретінде салынған. Жаңадан пайда болған қуыс Пирамидада бір немесе бірнеше бөлме немесе дәліз құра алады. Бірақ зерттеушілер әлі нақты айта алмайды. Неліктен? Бөлшектердің детекторлары оның пішінінің егжей-тегжейін емес, тек қуыстың шамамен мөлшерін көрсетті. Пирамида сәулеті туралы көбірек біле отырып, сіз әлемдегі ең үлкен, көне және әйгілі ескерткіштердің біріне жаңа көзқараспен қарай аласыз.

 

"Сіз археолог екеніңізді елестетіп көріңіз және 4000 жылдан астам уақыт бойы ешкім кірмеген бөлмеге кіресіз", - дейді Нурал Акчурин. Ол Лаббоктағы Техас Техникалық университетінің физигі, ол зерттеуге қатыспады. "Бұл керемет, — дейді ол, - керемет!”

Субатомдық бөлшектер кеңестер береді

Зерттеушілер ұлы пирамиданың ішкі жағын муондарды ұстайтын құрылғылардың көмегімен зерттеді. Бұл атомдардан аз бөлшектер. Сондықтан оларды субатомдық бөлшектер деп атайды. Муондар-ғарыштық сәулелер деп аталатын ғарыштық бөлшектердің жанама өнімі. Ғарыштық сәулелер Жер атмосферасындағы атомдарға түскенде, олар муондар түзеді. Содан кейін бұл муондар жарық жылдамдығымен жерге тоқтаусыз түседі. Олар ашық ауада оңай жүреді. Алайда тас оларды сіңіре алады немесе қабылдамайды.

Бұл оларды Ұлы пирамида ішінде не бар екендігі туралы көбірек білгісі келетін зерттеушілер үшін ыңғайлы құралға айналдырды. Ғалымдар муон детекторларын құрылымның түбіне және оның ішінде терең орналасқан жерлерге орналастырды. Содан кейін олар әртүрлі бағыттағы детекторларға жеткен муондардың санын есептеді. Әр түрлі нәтижелерді салыстыра отырып, олар ежелгі пирамиданың ішіндегі бос жерлерді анықтай алды.

 

Мысалы, пирамида ішіндегі детектор оңтүстіктен гөрі солтүстіктен муондарды көбірек ұстайды деп елестетіп көріңіз. Бұл солтүстік жағында кіріс муондарды ұстап алу үшін тастар аз болғанын білдіреді. Бұл осы бағыттағы бос кеңістікті көрсетеді.

 

Муондарды Ұлы пирамида сияқты үлкен, тығыз құрылымды бейнелеу үшін қолдану "қиын ойын", - дейді Акчурин. Ескерткіш тас детекторларға жеткенге дейін кіретін муондардың 99 пайызын сүзеді. Сондықтан кез-келген бос жерлерді табу үшін жеткілікті мәліметтер жинау бірнеше айға созылды.

Детектордың бірінші түрі жоғары сезімтал пленка болды. Зерттеушілер фильмнің бір бөлігін Королеваның камерасы деп аталатын пирамида ішіндегі кеңістікке орналастырды. Олар камераның жанындағы дәлізге одан да көп нәрсені қойды. Муондар арқылы өтіп бара жатқанда, олар күміс іздерін тудыратын химиялық реакция жасады. Бұл іздер бөлшектердің қай бағытта ұшқанын көрсетті.

 

Муондардың таңқаларлық үлкен саны үлкен галереяның үстіндегі аймақтан өтті. Бұл көлбеу дәліз пирамиданың ортасынан солтүстіктен оңтүстікке қарай өтеді. Жаңадан пайда болған қуыста кем дегенде 30 метр (шамамен 98 фут) бар сияқты. Бұл үлкен галереяның өзі сияқты.

 

"Біздің алғашқы реакциямыз үлкен толқу болды", - дейді Мехди Тайуби. Ол зерттеу авторларының бірі және Париждегі мұра инновацияларын сақтау институтының негізін қалаушы. "Біз деді: 'Ух ты! Бізде маңызды нәрсе бар".”

 

Тайуби командасы муон детекторларының басқа екі түрінен бақылаулар арқылы ашылғанын растады. Муондар олар арқылы өткен кезде электр сигналдарын жасайды. Зерттеушілер оларды патшайымның камерасына және пирамиданың түбіне сыртынан орналастырды.

 

Акчурин өз тобының табылуы әлемдегі басқа ежелгі ескерткіштерді муонды бейнелеуге жол ашады деп үміттенеді. Мұндай жұмыс әсіресе дәстүрлі қазба жұмыстары қиын болуы мүмкін археологиялық жерлерде, мысалы, джунглиде немесе тау бөктерінде құнды болуы мүмкін.