Есірткісіз өмір ғажайып

Есірткісіз өмір ғажайып
жеке
блог

Қызылорда ОПД ЕҚҚІҚБ тарапынан жарияланған байқауға
               Есірткісіз өмір  ғажайып!
Қазіргі таңдағы жалпы әлем бойынша ауқымды мәселелердің бірі - нашақорлық. Көптеген адамдар бұл мәселені байыпты қабылдамайды.  Ал бұл дерлік әлемнің кез келген жерінде азаматтар мен мемлекеттік институттар үшін өте қауіпті жағдайға айналды. Әлемнің көптеген елдерінен алынған ақпарат нашақорлықтың барлық әлеуметтік топтарында, әсіресе, жастар арасында таралғанын көрсетеді.
Жалпы нашақорлық дегеніміз – есірткі немесе психотроптық заттарға тәуелділіктен туындайтын ауру. Нашақорлық - бұл дәрі-дәрмекті дәрігердің рецептінсіз қолдану, мұндай қолдану адамның еріксіз және тұрақты қажеттілігіне айналуы мүмкін. Нашақорлық - адамның миын, психикасын, физикалық денсаулығын бұзатын және мезгілсіз өліммен аяқталатын ауыр, жазылмайтын ауру. Бұл ауру адам жағдайының, оның физикалық және психикалық әл-ауқатының есірткіге қатты тәуелділігімен сипатталады. Нашақорлық тұлғаның деградациясына және ағзаның бұзылуына ықпал етуде өте белсенді.
Нашақорлық көптеген түрлі қылмыстардың, соның ішінде ауыр қылмыстардың тікелей себебі. Ғылыми зерттеулерге сүйенсек, кәмелетке толмаған нашақорлардың шамамен 2/3 бөлігі қылмыскерге айналады. Себебі, есірткіге деген тойымсыз құмарлығының арқасында олар келесі дозаны алу үшін қылмыс (көбінесе ұрлық) жасамай қоймайды. Сонымен қатар, кейде агрессивтілік тудыратын есірткілер өздерінің қатыгездігімен мағынасыз қылмыстарға итермелейді. Ақырында, есірткіден әлсіреген қылмыскерлердің өздері оңай құрбан болады.
Нашақорлар бұл жай ғана «еркелеу» емес, нағыз тәуелділік екенін кеш түсінеді. Кейде тәуелділік алты айдан кейін немесе тіпті бір жылдан кейін дамиды, жиі - 2-3 айдан кейін, бірақ көбінесе адам бірінші инъекциядан кейін тәуелді болады. Осы немесе басқа адамның тағдыры не болатыны алдын - ала белгісіз.
Нашақорлық - қазіргі заманның ең қорқынышты құбылыстарының бірі. Күн сайын көптеген адамдар оның көмегімен күнделікті қиындықтардан жасыруға тырысады. Өз өміріндегі мұндай эксперименттер үшін төлем шексіз жоғары, ал нәтижелер кейде қайтымсыз. Адамның таңдауы - оның қадамы, бірақ есірткіге «жақтау» және «қарсы» деген екі нұсқаны таңдау кез келген адам үшін кешірілмейтін және апатты шешім.
Әл-Фарабидің "Мемлекеттік қайраткерлердің нақыл сөздері" деген еңбегінде былай беріледі: "Дене сияқты жанда да өзіне тән денсаулығы және науқасы болады. Жанның саулығы сол, оның өзінің және оның бөлшектерінің жайы жақсы болуының әсерінен әрдайым ізгі қылықтар көрсетіледі, игілікті істер көрсетіледі және тамаша әрекеттер жасалады. Ал жанның науқастығы сол, оның өзінің және бөлшектерінің жайы нашар халде болуының әсерінен әрдайым жаман қылықтар көрсетіледі, азғындық істер істеледі және сорақы әрекеттер жасалады", - деп сипатталады. Мұнда әл-Фарабидің адамның ізгі әрекеттері де, қатыгездік әрекеті де сыртқы әсерлер жиынтығынан пайда болған тәрбиенің нәтижесі екендігін психологиялық тұрғыда түсіндіргенін аңғару қиын емес. 
Нашақорлық қоғам дерті. Нашақорлықпен күресуге жалғыз адамның шамасы келмейді. Бұл жерде заң сақшылары, нарколог мамандар, ата-аналар және сіздер мен біздер әрбір Қазақстан азаматы шетте қалмау керек. Ғасыр дертімен күресу керек. Дүниедегі ең қымбат нәрсе ол сенің өмірің. Сенің өмірің- өз қолыңда.

Болат Ұлболсын
Қызылорда қаласы
№212 мектеп-гимназия

#есірткігеқарсыбайқауы 

@upndpkzo