Ұлыбритания баспасөзі

Ұлыбритания  әрқашан сөз бостандығының бесігі болды және адамдардың өз ұстанымын білдірді. Дәл осы жерде көптеген әлемдік революциялар басталып, қолдау тапты. Бүгінде қазіргі Ұлыбританияда көптеген газеттер, журналдар мен радиостанциялар осы дәстүрді жалғастыруда.

Ұлыбританияның топ 10 газет-журналына шолу жасап өтсек:

1.    The Economis журналы. Аталған журнал Ұлыбританияның саяси, қаржылық, іскерлік және әлеуметтік апталығы, классикалық экономикалық және мәдени британдық либерализмнің типтік өкілі, Big Mac индексін құрушы. Дәстүр бойынша атрибуциясы жоқ шағын мақалалар шығарады.

2.    The Sun газеті. Британдық Sun таблоиды саясаткерлердің, шоу -бизнес жұлдыздарының, сахна мен кино әртістерінің, атақты спортшылардың өмірінен жанжалды және арандатушылық оқиғаларымен танымал. Ұзақ уақыт бойы газет Ұлыбританияда ең таралымды газет болып қала берді. Сонымен қатар газет Шотландия мен Ирландияда басылады.

3.    Daily Mail газеті. Ұлыбританияның әйгілі басылымы жұлдызды, роялти және қарапайым британдықтардың өмірінен сенсациялық жаңалықтарды қамтиды. Олар негізінен әйел аудиторияға бағытталған. Газетте анекдоттық дәлелдері бар күмәнді мақалалар жиі жарияланады. Дәл осы газеттің шотландша нұсқасы Loch Ness Monster туралы қауесеттің негізін қалаушы болды.

4.    The Times газеті. Ең әйгілі және көне британдық баспа тарихы мен дәстүрі бар беделді ұлттық газет болып қала береді. Ұлыбританияның нағыз баспа брендінің айқын көрінісі әдебиет пен кинода бейнеленген. Сондай-ақ газет танымал «Times New Roman» қарпін жасаушы болып табылады.

5.    Financial Times газеті. Штаб -пәтері Лондонда орналасқан ағылшын тіліндегі халықаралық іскерлік және қаржылық британдық газет. Бизнес пен қаржы әлеміндегі оқиғаларды хабарлауға және талдауға маманданған. Түпнұсқа атауынан кейін «Лондон қаржылық нұсқаулығы» ретінде белгілі. Жыл сайын компаниялардың рейтингін шығарады.

6.    Times Higher Education журналы. Британдық апталық жоғары білім журналы, Ұлыбританиядағы жетекші оқу басылымы. Бастапқыда ол «Таймс» газетінің қосымшасы болды, ал 2008 жылдан бастап ол әлемдегі университеттердің рейтингісімен танымал журнал форматында дербес шығарыла бастады.

7.    Cereal журналы. Негізгі тақырыптары заманауи дизайн, стиль, трендтер, өнер мен саяхат болып табылатын кәсіпқойларға арналған жеке дизайндағы фотожурнал. Әр шығарылым белгілі бір елге, қалаға, орынға, тақырыпқа, оқиға мен тұлғаға арналған. Басылымның көп бөлігін авторлардың шағын пікірлері, сұхбаттары немесе эсселері бар фотосуреттер алады.

8.    Plays International & Europe журналы. Журнал толығымен халықаралық және еуропалық театрға арналған. Маусымдық беделді басылым оқырманды заманауи қойылымдармен, әлемнің жетекші театрларының репертуарларымен таныстырады. Сахнадан және сахна артындағы фоторепортаждарды, әйгілі актерлермен сұхбаттарды ұсынады.

9.    New Law Journal журналы. Кәсіби аудиторияға арналған ай сайынғы британдық заңды журнал Мұнда 2 ғасырға жуық уақыт бойы заңнамаға өзгерістер енгізілді, заңдарға түсініктемелер берілді, сот практикасының мысалдары келтірілді, қызу пікірталастар жүргізілді, әр түрлі талдаулар орналастырылды.

The Independent газеті. Ағылшын тіліндегі тәуелсіз британдық газет, 1986 жылдан 2016 жылға дейін баспа түрінде шығарылды. 2003 жылы «Жылдың ұлттық газеті» атанды. Қазіргі уақытта ол тек электронды форматта және сайт ретінде бар. 2019 жылдың соңына қарай - Ұлыбританиядағы ең ірі және құрметті электронды жаңалықтар брендіне айналды.



Бөлісу: