Гиза пирамидалары жасырын камераларымен әлі де барлық құпияларын

Гиза пирамидалары жасырын камераларымен әлі де барлық құпияларын
жеке
блог

 

 

Гиза пирамидалары жасырын камераларымен әлі де барлық құпияларын ашқан жоқ - бұл қалай мүмкін?

«Ақырында біз аңғарда керемет жаңалық аштық; «Сізді келуіңізбен құттықтау үшін қайта салынған керемет мөрі бар қабір», - деді Ховард Картер Джордж Гербертке асығыс хат жолдап, оны экспедицияға қосылуға шақырды. Бұл 1922 жыл еді, және Картер жаңа ғана Египет фараоны Тутанхамунның тамаша сақталған қабіріне тап болды.

Тутанхамунның қазыналарының табылуы бірден әлемдік сенсацияға айналды. Тутанхамунның өзі пирамидада жерленбегенімен, бұл басқа фараондар екендігі туралы білуі көпшілікті үлкен ғимараттардың ішіндегі ашылмаған бөлмелерде не болуы мүмкін екендігіне таң қалдырды.

Олар мыңжылдықтар бойы шөл далада тұрғанына қарамастан, біз әлі де пирамидалардың ішкі көрінісі туралы аз білеміз.

Соңғы уақытта, АҚШ президенттігіне кандидат Бен Карсон түсініктеме берді Пирамидалар негізінен астықты сақтау үшін қолданылған деген теория бойынша американдық БАҚ -ты қатты алаңдатады. Неліктен пирамидалар мен альтернативті теориялардың құпиялары сақталуда? Неліктен біз оларды ешқашан толық зерттемедік?

Біріншіден, пирамидалар - археологиялық маңызы бар құрылымдар. Шынында да, олар соншалықты маңызды - олардың күрделі дизайнынан иероглифтер мен артефактілерге дейін - ішкі туннельдерге немесе камераларға мәжбүрлеп кіру туралы кез келген ұсыныс орынсыз және жауапсыз деп есептеледі.

Қазіргі заманғы археологиялық тәжірибе «біз түсінуге тырысатын мұраға зиян келтірмеуіміз керек» деп алаңдайды, - деп түсіндіреді Лондон университетінің колледжіндегі Египет археологиясының Петри мұражайының қызметкері Алиса Стивенсон. Мысалы, CyArk -коммерциялық емес ұйым -500 -ден астам Дүниежүзілік мұра сайттары соңғы уақытта цифрлық түрде сақтала бастады, Бранденбург қақпасынан Ирактағы Ур зиггуратына дейін инвазивті емес лазерлерді қолданады. Олардың технологиясы 3D кескіндерді оларға тигізбей түсіруге мүмкіндік береді.

Бірақ Стивенсон сонымен қатар астықтың үлкен қоймасы болып табылатын пирамидалар туралы қарсы теориялардың пайдасыз екенін айтады.

«Археологтар Египеттен астық қоймаларын тапты, олар бізге жақсы таныс және олар пирамидаларға мүлде ұқсамайды», - дейді ол.Мысыр шенеуніктері де жақында Карсонның идеяларын жоққа шығаруға кірісті....

Бірақ бұл әлі де пирамидалардың ішкі жағы туралы не білеміз деген сұрақ қалдырады. Ұлы Гизаның пирамидасын алайық. Осыдан 3000 жыл бұрын екі миллионнан астам тас блоктардан салынған Ұлы пирамида - әлемдегі ең үлкен ежелгі пирамида, ал бүгінде ол 139 метр (450 фут) биіктікте орналасқан, бірақ ол алғаш салынған кезде сәл биік болған болар еді. Бұл үлкен ғимарат. Бірақ бізде үлкен галерея мен король мен патшайымның палаталары сияқты бірнеше бөлмеге ғана кіруге болады.

Жақында сәулетшілер мен ғалымдардың халықаралық тобы инфрақызыл термографияны Ұлы пирамида тау жыныстарындағы күтпеген температуралық өзгерістерді анықтау үшін қолданды...

Бұл жауаптардан гөрі көп сұрақтар тудыруы мүмкін. Күннің шығуы мен батуы кезінде анықталатын кейбір тау жыныстарындағы жоғары температура ауа ағыны бар қуыстардың немесе туннельдердің көрсеткіші болуы мүмкін. Алайда, бұл анықтаудың оңай жолы емес - жобаға қатысушы ғалымдар инвазиялық қазба жұмыстарын жүргізбеу туралы қатаң бұйрық алды. Бәрібір,Ұлттық географиялық есептер Мысыр билігі туристерді кез келген тұрғын үйге қол жеткізуге маркетингке қызығушылық танытып отыр.

Египет билігі туристерді кез келген тұрғын үйге қол жеткізуге мүмкіндік береді.

Бұл жауапкершілікпен ұйымдастырылатын нәрсе, бірақ Стивенсон бұл идеяның қызықты болуы мүмкін екенін түсінетінін айтады. «Менің ойымша, бұл Египет туризмі үшін маңызды, - деді ол, - мен олардың ежелгі әлемнің кереметтерін көрсету мүмкіндігін пайдаланғысы келетінін түсінемін».

Сканерлеу мен сезу технологиялары алдағы жылдары пирамида зерттеушілерінің негізгі құралына айналуы ықтимал. Жердің орбитасындағы спутниктерден инфрақызыл талдау тіпті көмілген пирамидаларды табуға көмектесті, сондықтан қазір мұндай технологиялардың бұл жұмбақ құрылымдар туралы түсінігімізді жақсартатыны туралы көптеген мысалдар бар.

Бірақ роботтар бізге көмектесе алады. Ұлы Пирамидадағы, адамдар кіре алмайтын бір камераны төрт жыл бұрын машиналар зерттеген. Біртүрлі кішкентай туннель патшайымның демалыс орнынан бөгелген басқа аймаққа апарады. Бұл 2002 жылдан бастап белгілі болды, роботтың көмегімен олар тас «есікті» бұрғылап, оның артында не жатқанын түсірді. Бірақ суреттер онша көрінбеді.2011 жылы, мыңдаған жылдар бойы адам көзіне көрінбейтін жұмбақ қызыл иероглифтерді түсіретін неғұрлым икемді құрылғы жіберілді.

 

Тіпті бұл жоғары технологиялық экспедиция Ұлы пирамиданың көптен бері жоғалған залында не болып жатқанын көруге мүмкіндік берді. Ғылыми дәлелдер бізге түсінік бермейінше, біз басқа бөлмелер Египет пирамидаларының ішінде не болуы мүмкін екенін білмейміз. Стивенсон үшін бұл жұмбақ сезімі біз бұрыннан бірге өмір сүрген нәрсе. Шынында да, бұл біздің пирамидалармен жүздеген жылдар бойы мәдени қарым -қатынасымыздың бөлігі болды.