Журналистиканың қоғамдағы қызметі

Журналистиканың қоғамдағы қызметі
жеке
блог

 Журналистика - маңызды әлеуметтік құбылыстардың бірі болып табылады. Онсыз қоғам өмірін көзге елестету мүмкін емес.

Журналистика - қуатты күш және оның біздің өміріміздегі маңызы біртіндеп артып келеді. Ол әр түрлі функцияларды орындайды, атап айтар болсақ, ақпараттық, идеологиялық, ойын -сауық және т.б.

Қазіргі журналистиканың рөлін асыра бағалау мүмкін емес. Бұл біздің көзіміз бен құлағымыз. Бұқаралық ақпарат құралдары бізге әлемдегі барлық нәрселер туралы жеткізеді, ал виртуалды ақпарат өрісі мен соңғы компьютерлік технологиялардың дамуымен журналистика қоғамның барлық топтарына, соның ішінде прогрессивті жастарға тартымды көрініс береді.  Ақпарат ағыны бізге барлық жағынан: үйдегі теледидардан, көліктегі радиодан, компьютердегі жаңалықтардан және баспа газеттерінен түседі. Осының бәрінің артында қанша адамның қолы, еңбегі мен кәсібилігі тұрғанын елестету әсте қиын. Өйткені, әдетте, біз мақалалардың жазуларын оқымаймыз және материалды жазған адамдардың аты -жөнін аңғара бермейміз. Керісінше, біз теледидардағы жаңалықтар жүргізушілерін және әр түрлі телеарна тілшілерінің жүздері өте таныс, бұл қазірдің өзінде эстрада жұлдыздарына ұқсайтын қоғамдағы танымал адамдар деуге саяды.

Бір ақиқатты әр қырынан көрсетуге болады. Журналист өнері - бұл оқиға туралы қол жетімді, қызықты және кәсіби түрде хабарлау ғана емес, сонымен қатар ең объективті позицияны ұстану, жаңалықтарды фактілермен, дәйексөздермен, бейне және аудиоматериалдармен растау. Өйткені, қоғамның дүниетанымы мен менталитеті оқиғалардың дәл қалай көрсетілуіне, қандай қорытынды шығарылатынына байланысты. Бұл өте үлкен жауапкершілік. Сондықтан, бұл тұрғыда қазіргі әлемдегі журналистиканың рөлі ерекше маңызға ие.

Қандай мәселені көтермесін журналистика соның бәрін халықтық тұрғыда қозғауға, халықтың сөзін сөйлеуге күш салады. Әрқашан халықтың жағында болып, халықтык позиция ұстайды. Ол дұрыс та. Себебі, жеке біреулерге қызмет етпей, немесе азын-аулақ топтың мүддесін көздемей, осылайша БҮКІЛ жұртшылықтың, жалпы адамдардың мүддесін көздейтін мақсат анағұрлым ақылға сиымды, адамгершілікке жататын іс болса керек. Тар көлемде белгілі біреулердің ғана идеясын жақтамай, нағыз адамзатқа қызмет ету — биік моральдық-этикалық қасиет екені ақиқат. 

 Қорытындылай келе, мен журналистиканың бір мезгілде көптеген функцияларды орындайтынын атап өткім келеді. Барлығы жаһандық талаптарға сәйкес дұрыс тепе -теңдікте болуы керек. Сондықтан, журналист үшін қазіргі әлемде журналистиканың одан әрі өркендеуі үшін кәсіби біліктілік қана емес, сонымен қатар ұқыптылық пен өзін-өзі тәрбиелеуді қажет ететін бірқатар қасиеттердің болуы маңызды.

Журналистика қоғаммен бірге өмір сүріп, қоғаммен бірге тыныстайды. Қоғам тірлігінің тамыры қиылса, журналистика да бітіп тынады.

Н.Михалковский