Тек қыздарға...........САЛМАҒЫМ...

Тек қыздарға...........САЛМАҒЫМ...
жеке
блог

 

Күнделікті күйбең тірлікпен жүріп, әйел адам өз денсаулығына көңіл бөлуді ұмытып кетеді. Менде солай күнделікті тірлікпен, жұмыспен денсаулығыма қарауды мүлдем қойдым. Ай сайын тұрақты келетін еттекірім  2дан  соң кейін келетін болды. Оған мүлдем мән бермедім. Кейін келе ашуланшақ болып, депрессияға түстім. Ештеңеге зауқым болмай, тәбетім нашарласада салмақ қоса бастадым. Менің жағдайымды байқаған құрбым бір өнімді ұсынды. Баста сенген жоқпын, себебі қанша дәрі ішсемде өз нәтижесін бермеген. Құрбым айтып қоймаған соң ішіп көре салайын дедім.Сенесіздерме 2 аптадан соң өз нәтижесін бере бастады. Бұрынғыдай депрессия, ашулану басылып, өзгердім. Аллаға шүкір қазір ішіп жүргеніме 3ай болды, еттеккірім уақытылы келіп жүр.  Өнім қолыма қалай тиді, Ұмай өнімінің мамандары қадағалап, хабарласып, жағдайымды сұрап отырды. Тек еттеккір немесе депрессияға ғана емес асқазанымада  өз көмегін тигізді. Қыздар денсаулыққа қараңыздар. Ақша емес, денсаулықты бірінші орынға қойыңыздар.

 

Егер қаласаңыздар Ұмай өнімінің телефон нөмерін қалдырып кетейін: 87470945991

                                                                                                          87470945992

                                                                                                            87273550053

          Сіздергеде көмегі тиіп қалар. Ұмай өніміне үлкен рақмет.