Менің таңдауым Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті

Менің таңдауым Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті
жеке
блог

Жоғарғы білім алу орнында оқу - бұл сіздің көп уақытыңызбен зейініңізді алатын өте қызықты процесс. Сонымен қатар, оқу болашақ өмір жолын, кәсіби қызметті қалыптастырады және болашақта өмір сапасына әсер етеді. Сондықтан оны қай жерде ыңғайлы екендігін және қажетті кәсіптік дайындықты қай жерден алуға болатындығын зерттеу өте маңызды. Менің университетім оқу үдерісі мен студенттік өмірдің барлық критерийлеріне сай келеді. Біріншіден, бұл аккредиттеудің төртінші деңгейіне ие, бұл оның жоғары мәртебесін және магистр дәрежесін алу мүмкіндігін қамтамасыз етеді. Екіншіден, менің университетімде өте кеңейтілген білім беру жүйесі бар. Менің ойымша, бұл өте жақсы, өйткені таңдаудың көптеген нұсқалары бар. Сонымен қатар, бұл жағдайда негізгі мамандық бойынша оқи отырып, басқа бағытқа өту мүмкіндігі бар. Бұл мүмкіндік өте пайдалы, өйткені қазіргі кезде беделді жұмысқа орналасу үшін кейде бір диплом жеткіліксіз, сондықтан студенттер бірден бірнеше кафедрада оқуға тырысады. Менің университетімнің пайдасының тағы бір маңызды дәлел - бұл белсенді студенттік өмір, әр түрлі шығармашылық іс-шараларды, конференциялар мен ғылыми апталарды үнемі өткізу. Бізде университетте жеке баспасөз орталығы және радио бар. Бұл студенттерге оқу процесі және түрлі байқаулар, іс-шаралар туралы хабарлайды. Студенттік өмірге жақсы енуге ықпал ететін және шығармашылық дарындылықты көрсетуге, сонымен қатар жаңа достар табуға көмектесетін қызықты спорт түрлері мен факультеттер арасындағы юморлық жарыстар ұйымдастырылады. Жеке сөзбен айтқанда, менің университетімде қаладан келген студенттерге арналған бірнеше жөнделген жатақханалар бар. Оқу кезінде олар университеттің жанында жақсы жабдықталған бөлмелерде тұра алады.

Менің университетті таңдауым дұрыс болды деп санаймын, және қазіргі уақытта менде тек сапалы білім алып қана қоймай, шығармашылық тұрғыдан дамуға мүмкіндік бар.

Жетекші: Шарыпқазы Нүртәліп