ҚазҰУмен болашаққа қадам

ҚазҰУмен болашаққа қадам
жеке
блог

Мен өз университетімде үшінші жыл оқып жатырмын және менің университетім Қазақстанның ең жақсы және ең жақсы университеттерінің бірі екеніне тағы бір рет сенімдімін. Бұл 2019 жылы еліміздегі алғашқы университет - І атындағы Қазақ мемлекеттік университетінің құрылғанына 85 жыл толады. Киров С.М. (қазіргі әл-Фараби атындағы ҚазҰУ). Жоғары білім беру жүйесінің үнемі авангарды бола отырып, университет дамудың даңқты жолынан өтті және бүгінгі таңда ол белгілі беделді халықаралық ғылыми және білім беру қоғамдастықтарында Қазақстанды лайықты түрде көрсетеді. Университеттің Весновка өзенінің жағасында, Алматы қаласындағы ақ-қаралы Іле Алатауының әдемі етегінде, КазГУград деп аталатын бірегей кампусы бар.

Университеттің қарқынды дамуы қоғамдағы оң өзгерістермен ғана емес, сонымен қатар көрнекті ғалымдардың, өздерінің ғылыми мектептерінің негізін қалаушылардың қызметімен байланысты. Сонымен бірге, білім мен ғылымның басты крейсерінің басында тұрған көрнекті тұлғалармен. Олардың әрқайсысы туралы бірнеше парақ жазуға болар еді ... Егер біз университет қалашығын құру және дамыту туралы айтатын болсақ, сөз жоқ, ең алдымен ректорлардың есімдерін - А.З.Закаринді атау керек.