ҚазҰУ-Мақтанышым

ҚазҰУ-Мақтанышым
жеке
блог

ҚазҰУ-1933 жылы 13 қарашада БКП (б) Қазақ обкомы Бюросының Қаулысымен ұйымдастырылған республикадағы ең көне классикалық жоғары оқу орны. 76 жыл ішінде университет көпұлтты Қазақстан экономикасының, саяси және құқықтық өмірінің, мәдениетінің, ғылымы мен білімінің қалыптасуы мен дамуына үлкен үлес қосты және елдегі барлық жоғары білім беру жүйесінің тірегіне айналды. Ол құрылды және осы күнге дейін республикадағы ғылыми-зерттеу жұмысының басты орталықтарының бірі, жоғары білікті кадрлардың ең ірі ұстаханасы болып қала береді.

Бүгінде әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті еліміздегі алғашқы классикалық университет және барлық қазақстандық жоғары оқу орындары арасында Қазақстан Республикасы Президентінің "Сапа саласындағы жетістіктері үшін" сыйлығының бірінші лауреаты болып табылады. ҚазҰУ. әл-Фараби қазақстандық жоғары оқу орындарының жалпы рейтингісінде тұрақты көшбасшы болып табылады. 2009 жылдың қорытындысы бойынша Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті The Times ең беделді университеттер рейтингісінің нұсқасы бойынша әлемнің 16 000 университеттерінің ішінен 600 үздік тізімге енді. Университетте еліміздің барлық өңірлерінен, сондай-ақ жақын және алыс шетелдерден 20 мыңнан астам студент оқиды.

ҚазҰУ-дың профессорлық-оқытушылық құрамында 2500-ден астам адам бар, олардың ішінде 400 ғылым докторы, профессорлар және 800-ден астам ғылым кандидаттары, доценттер, 200 отандық және шетелдік философия докторлары (Ph. D.)

Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті бакалавриат, магистратура және докторантураның 180-нен астам гуманитарлық, жаратылыстану-ғылыми, техникалық мамандықтарының кең спектрін ұсынады.

Университеттің миссиясы-еліміздің экономикасы, ғылымы және әлеуметтік өмірінің маңызды салаларын қарқынды дамыту міндеттерін шешуге бағытталған заманауи элиталық жоғары білімді бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау. Бүгінде ҚазҰУ тек республикалық қана емес, сондай-ақ әлемдік білім беру кеңістігінде лайықты орны бар Орталық Азия өңіріндегі халықаралық білім беру орталығы ретінде дамып келеді.

Университет базасында 24 ғылыми-зерттеу институттарынан, ғылыми-зерттеу орталықтарынан және ғылыми-технологиялық парктен тұратын Қазақстанның бірегей ғылыми инфрақұрылымы табысты жұмыс істейді. Мұнда ғылыми идеялар әзірленіп, іс жүзінде жүзеге асырылады. 25 диссертациялық кеңес жұмыс істейді. Қолда бар бағалаулар бойынша, оның ішінде шетелдік бағалаулар бойынша Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің үлесіне республиканың жоғары оқу орындарында орындалатын ғылыми-зерттеу жұмыстарының 50% - дан астамы тиесілі.

ҚазҰУ-да 3500-ден астам заманауи компьютерлер желісімен біріктірілген бірегей "Универ" ақпараттық интранет-жүйесі құрылды.

"Универ" - оқу процесін басқаруды автоматтандырудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін Қазақ ұлттық университетінің жергілікті ақпараттық желісі. Бұл студенттердің бастамасын және олардың оқу нәтижелеріне тікелей қызығушылығын оятады. Сонымен қатар, бұл технология әр мұғалім мен оқушының іс-әрекетін күнделікті және жақсы қорғалған бақылауды қамтамасыз етеді. Интранет-жүйенің қолжетімділігі мен ашықтығы сыбайлас жемқорлықтан қорғаудың мүлдем жаңа деңгейін жасайды.

Бүгінде ҚазҰУ заманауи кеңсе жабдықтарымен жабдықталған. Университеттің үлкен аудиторияларында сабақтар интерактивті тақталарды қолдана отырып өткізіледі. Компьютерлік сыныптардың саны әр студентке, аспирантқа заманауи ақпараттық технологияларды игеруге мүмкіндік береді. Бүгінде барлық факультеттер, әрбір құрылымдық бөлімше және университет жатақханасы ғаламдық Интернет желісіне қосылған. Осы оқу жылынан бастап университеттің оқу корпустарында, жатақханаларында және кампустың қалған аумағында WI-FI Интернетке сымсыз қатынау желісі жұмыс істейді. Өткен жылы қалада ТМД университеттері арасында теңдесі жоқ 300 орындық ең ірі интернет-кафе ашылды.

Кампус аумағында толыққанды оқу мен демалуға арналған тұтас кешен бар: жаттығу залы, спорт алаңдары мен секциялары бар тамаша спорт кешені, медициналық орталық, жеке кинотеатр, оқу залдарының желісі, студенттерді қажетті оқу әдебиеттерімен қамтамасыз ететін қуатты кітапхана.

Сырттай оқитын студенттерге жатақхана беріледі. ҚазҰУ-да 13 жатақхана бар, олардың барлығы жайлылықпен, қауіпсіздікпен және өмір сүрудің барлық жағдайымен ерекшеленеді. ҚазҰУ қалашығында орналасқан ҚазҰУ студенттік кинотеатрында апта сайын университет студенттері мен оқытушыларына арналған фильмдер мен әлемдік премьералар көрсетіледі.

Ал Ыстықкөл көлінің көркем жағасында жақсы жабдықталған пансионаты бар университеттің спорттық-сауықтыру кешені орналасқан, онда біздің студенттер мен оқытушылар жыл сайын демалады және күшін қалпына келтіреді.

Жетекшісі:Шарыпқазы Нүртәліп